Terug

Schade na installatie digitale meter Fluvius

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. C.

Naar: FLUVIUS

08/01/2023

2 dagen na de installatie van een digitale meter bleek mijn alarminstallatie niet meer te werken. De installateur is met spoed terplaatse moeten komen om de panne te herstellen. Een interne zekering bij de voeding bleek gesprongen, blijkbaar een gekend verschijnsel , volgens de installateur, na een Fluvius ingreep. De reden is het niet volgen van best-practice procedures bij het terug indienst stellen van de elktriciteit, dit zou een spanningspiek veroorzaken. De factuur van de spoedingreep van de installateur bedraagd 139.92€. Ik eis de terugbetaling hiervan door fluvius.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform