Terug

Schade kast en droogkast

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: MediaMarkt

30/03/2024

Beste, ik bestelde een wasmachine en bij opstart lekte er liters water uit de machine. De hersteldienst is 14 dagen later komen kijken en heeft het toestel ‘hersteld’. 1 week later gebeurt dit opnieuw en staat weer alles onder water. Hierdoor werd de kast waarop de wasmachine en droogkast staat beschadigd alsook heeft mijn droogkast onder water gestaan en is deze hierdoor defect. Ik eis een schadevergoeding.

Berichten (1)

K. V.

Naar: MediaMarkt

17/04/2024

Nog steeds geen antwoord, indien hieraan geen gevolg wordt gegeven, zal ik de advocaat van testaankoop hiervoor inschakelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform