Terug

Schade geleverde douche

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. D.

Naar: GAMMA (Webshop)

03/11/2024

Beste, Op 13/09/2024 werd deze douche afgeleverd op mijn werk op een pallet verpakt in plastic. Ik heb mij geen zorgen gemaakt gezien deze verpakking en heb deze in ons magazijn meteen veilig aan de kant gezet. Ik heb na de levering eerst de bestaande douche afgebroken vooraleer ik kon starten met de plaatsing van de nieuwe. Op zaterdag 5/10 heb ik de dozen voorzichtig vervoerd naar huis en heb ik niet meteen iets opgemerkt. Maar bij het uitpakken thuis en bij het openen van de laatste doos kwam ik op een hoop glas uit van de grootste wand. Die hoop glas lag volledig onderaan in een hoek waaruit ik concludeer dat dit niet gebroken was tijdens mijn transport, anders moet die volledig in het rond gelegen hebben. Dit moet al zo verticaal op de pallet gebroken en uitgezakt geweest zijn. Op 7/10 nam ik contact op met de Gamma Webshop Klantenservice met alle foto's en gegevens in de hoop dat ze mij snel verder konden helpen. Jammer genoeg moet ik mijn verzoek, na een maand bellen, mailen en een hoop geduld, opnieuw via Test Aankoop indienen. Hopelijk heeft dit nu wel een positief gevolg. Met vriendelijke groeten Maarten Degryse

Bemiddeling door Testaankoop 05 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform