Geachte mevrouw/heer,
Op 22/10 heb ik mijn schouw laten kuisen. Er was geen offerte en de indicatie van de prijs online was bedrieglijk: vanaf ca. 50€ (per meter!!). Dus schouw van 13 meter: meer dan 700€ voor 20 minuten werk.
Een bewijs zou ik nadien per mail krijgen, nooit ontvangen!
Echter, ik stelde op 31/11 bij het eerste gebruik van de schouw vast dat volgende schade werd toegebracht tijdens de werken:
• schouwklep beschadigd
• schouwklep niet terug gemonteerd door beschadiging
Na twee mails blijkt uw website offline te zijn en werkt uw email adres niet meer. Zeer verwacht!!
Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 7 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,