Terug

Schade en slechte afwerking

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

D. V.

Naar: KWADRO

23/10/2025

Beste, Na meerdere mails en telefoons komt er maar geen oplossing voor de problemen die nu al een jaar aanhouden, vandaag hebben deze nog een extra wending genomen! Na de voordeur die onderaan bijna 1 cm openstaat, De achtergevel binnenzijde die openscheurt, de achterdeur die gedurig moet geregeld worden omdat ze niet sluit of het slot niet kan doorgedraaid worden, de isolatie in de spouwmuren die opzwelt van het vocht door na 4 maand de ramen af te kitten, de isolatie in de valse wand aan de voorzijde die zonder dampscherm is gemonteerd en minder was dan afgesproken alsook is er een stuk vensterbank binnen tekort die moest los voorzien worden voor te monteren als de radiator vervangen werd zodat dit mooi kon afgewerkt worden-> nooit gekregen of ontvangen! verkeerde soort glas gemonteerd want voor moest er geluidswerend glas in voor het verkeer en achter gewoon hoogrendemends glas worden geplaatst dit is blijkbaar omgekeerd gebeurd! tocht van onder de vensterbanken, de rockwoolplaten die vooraan zijn opgekit hangt er nog overal kit aan en rond de naden wat een verschrikkelijk lelijk uitzicht geeft. Nu sinds vandaag is er op verschillende ramen aan de binnen kadermenten water doorsijpeling duidelijk te zien! Als kers op de taart kwam ik vandaag na een lange werkdag thuis, bleek er in 1 kamer een gehele waterplas te liggen van 2 m op 1m komende van het kaderment en van de vensterbank afgelopen! Conclusie, alle laminaat waar het water op lag is opgezwollen en kapot! Bij nader onderzoek blijkt nu dat er geen enkel raam is afgekit aan de vensterbank alsook de silicone die onder de ramen zit blijkt ook maar matig mager te zijn! Graag had ik hierover wel eens willen informeren wat jullie hieraan gaan doen! Want na mening mail verkeer en 1 mail terug hebben gehad met als antwoord “ Ruben is ermee bezig” ik kan veel geloven en zeker dat het druk is maar dat dit al een jaar moet aanslepen vindt ik er toch wel heel over! Alsook de communicatie is mager tot zelfs niks, als we bellen geen antwoord of we moeten terug bellen … zo blijft het gewoon maar duren!

Berichten (7)

KWADRO

Naar: D. V.

24/10/2025

Beste heer Van Cauter, Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw schrijven. Echter kan ik in uw email geen enkele dossiergegevens terug vinden. Kan u ons een kopie bezorgen van uw verkoopovereenkomst, dossier- en contactgegevens alsook enkele foto’s die uw probleem verduidelijken? Dank bij voorbaat, Mvg KwadrO klantendienst Op 23 okt. 2025, om 22:30 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:

D. V.

Naar: KWADRO

03/11/2025

Beste, Hierbij de gevraagde foto’s alsook de factuur.

D. V.

Naar: KWADRO

03/11/2025

Beste, Hierbij de gevraagde foto’s alsook de factuur.

D. V.

Naar: KWADRO

03/11/2025

Beste, Hierbij de gevraagde foto’s alsook de factuur.

D. V.

Naar: KWADRO

03/11/2025

Beste, Hierbij de gevraagde foto’s alsook de factuur. Graag wil ik nog mededelen dat de ramen geplaatst zijn op 4/09/2024 en het opkorten van de ramen aan de buitenzijde maar is doorgegaan op 5/03/2025! Dat is 6maand na plaatsing! Na vraag bij 3 andere bedrijven die ook ramen plaatsen is mij hiervan duidelijk gemaakt dat dit normaal binnen de 3 dagen NA de plaatsing van de ramen dient te gebeuren! Ook is mij dan gemeld dat er hier problemen zouden van komen wat nu ook blijkt realiteit te zijn! Met vriendelijke groeten, Van Cauter Dimitri.

KWADRO

Naar: D. V.

03/11/2025

Beste Dimitri, We hebben de documenten goed ontvangen en nemen dit intern verder op. U wordt spoedig geïnformeerd via onze showroom. Mvg, Koen KwadrO klantendienst Op 3 nov. 2025, om 09:00 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:

D. V.

Naar: KWADRO

11/11/2025

Beste, Ik waardeer uw inzet maar dit heeft helaas geen enkel nut! Ik probeer al sinds de oplevering in maart te communiceren met de toonzaal die dit opgeleverd heeft en het enige wat de reactie was was dat Ruben ermee bezig was! Dus als jullie zelf geen actie ga ondernemen zet ik er een advocaat op! Dat spelletje duurt nu al lang genoeg, ik heb het hier helemaal mee gehad! Als er deze week geen response of oplossing komt laat ik door mijn advocaat een ingebrekestelling versturen! Want de problemen stapelen zich op maar er gebeurt gewoon niks aan! Dit is enorm frustrerend als je weet dat je voor alles 53000€ hebt neergeteld! En de overige verbouwingen staan op onhold gewoon omdat ik geen zin heb om dan alles in mijn schoenen geschoven te krijgen! Met vriendelijke groeten, Van Cauter Dimitri.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform