Terug

Schade en missende artikelen in mijn levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: bpost

10/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 25/12. Heb ik een pakket besteld via Zalando en het werd geleverd door Bpost. Ik stel echter vast dat ik ten eerste een beschadigd pakket gekregen heb en ten tweede ik missende artikelen heb. Dit heeft geleid tot een geschil met Zalando omdat zij beweren dat ik alles gekregen heb. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk over 30 dagen een antwoord wil van jullie over mijn pakket. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Leverings bevestiging

Berichten (1)

bpost

Naar: M. A.

10/12/2024

REF : 1-58249665001 Beste meneer, Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier reeds een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost. Daar het antwoord van de klantendienst dd 10/12/2024 in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij enkel bevestigen wat er aan u werd uitgelegd. Daarom raden we u andermaal aan contact op te nemen met de respectievelijke afzender Zalando. De afzender is in deze onze contractuele klant van de respectievelijke provider, zoals u de contractuele klant bent van de respectievelijke afzender. Deze procedure geeft de afzender de kans om: 1) Alvast nota te nemen van het probleem. 2) In een oplossing (eventueel vervangzending) te voorzien. 3) Op haar/zijn beurt bpost te interpelleren betreffende de zending. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten we uw dossier. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 10/12/2024 11:00:24 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Schade en missende artikelen in mijn levering ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-QRD7BXY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform