REF : 1-58249665001
Beste meneer,
Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier reeds een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.
Daar het antwoord van de klantendienst dd 10/12/2024 in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij enkel bevestigen wat er aan u werd uitgelegd. Daarom raden we u andermaal aan contact op te nemen met de respectievelijke afzender Zalando.
De afzender is in deze onze contractuele klant van de respectievelijke provider, zoals u de contractuele klant bent van de respectievelijke afzender.
Deze procedure geeft de afzender de kans om:
1) Alvast nota te nemen van het probleem.
2) In een oplossing (eventueel vervangzending) te voorzien.
3) Op haar/zijn beurt bpost te interpelleren betreffende de zending.
In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten we uw dossier.
Met vriendelijke groeten,
Marc
bpost
Anspachlaan 1 bus 1
1000 Brussel
Van: klachten@test-aankoop.be
Verzonden: 10/12/2024 11:00:24
Aan: info_cse@bpost.be
Onderwerp: Schade en missende artikelen in mijn levering
___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-QRD7BXY]