Terug

Schade door werkzaamheden van Fiberklaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Fiberklaar

09/01/2024

Beste, Reeds op 20/09/2023 meldde ik via officiële weg een klacht dat mijn afsluiting werd beschadigd bij de werkzaamheden van Fiberklaar. Daarbij werd ik tot op heden telkens (dus meermaals) en enkel doorverwezen naar de onderaannemer die wel vriendelijk blijft, maar blijkbaar eerder hoopt dat mijn geduld opgeraakt en ik niet langer bedel om de schade (op zijn kosten) te willen herstellen. Wel, na meer dan drie maanden aandringen bij zowel Fiberklaar als de onderaannemer is mijn geduld inderdaad op. Het maakt me niet uit wie de schade juist heeft veroorzaakt. Fiberklaar is de opdrachtgever van de werken waarbij het fout liep en dus verantwoordelijk. Ik vraag daarom aan Fiberklaar (en niet voor de eerste keer) om mijn schade te herstellen dat U het zelf maar verhaalt op Uw onderaannemer.Met vriendelijke groeten, D.

Berichten (2)

Fiberklaar

Naar: D. G.

10/01/2024

Goedemorgen,Hartelijk dank voor je e-mail.We hebben je klacht goed ontvangen, waarvoor dank. We nemen dit verder op met de constructiepartner voor Sint-Katelijne-Waver.Heb je graag nog wat meer informatie over Fiberklaar, check dan zeker ook de veelgestelde vragen op onze websiteMet vriendelijke groeten,Team FiberklaarRaymonde de Larochelaan 13, 9051 Gentservice@fiberklaar.beTessa Vermeirfiberklaar.be09-01-2024 20:20 (Europe/Amsterdam) - klachtenbox@test-aankoop.be schreef:

Fiberklaar

Naar: D. G.

15/01/2024

Beste,Wij melden U dat bijgevoegde klacht opgenomen is met de klant, zoals eerder vermeld hebben wij hier communicatie gedaan met de klant/bewoner. Wij hebben ook onze aannemer hierover aangesproken. Hiername dat hij ging kijken om de herstelling nog in januari/februari uit te voeren. De aannemer ging nogmaals communicatie voorzien met de bewoner.Hopende u hiermee geholpen te hebben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform