Terug

schade door nieuwe digitale meter

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. I.

Naar: FLUVIUS

19/11/2020

GeachteOp 5 oktober werd in mijn woning een digitale elektriciteitsmeter geplaatst. De behuizing van die meter is echter zodanig groot dat de kast, waarin de meter geplaatst is, niet meer dicht kan. Deze ingemaakte kast moet dus verbouwd worden. Ik meldde meteen deze schade. Ik ontving van Fluvius een brief ( kenmerk 1000140978) waarin zij een onderzoek aankondigen. Dan werd het stil. Op mijn telefonische klacht bij Fluvius begin november kwam geen reactie, de verbinding werd verbroken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform