Op 10 mei 2021 plaatsten jullie digitale meters in de kelder van mijn appartement, Jagersstraat 42 bus 1 te 3500 Hasselt. De stroom zou een 8-tal uren worden uitgeschakeld, maar volgens uw verwittiging zou alles automatisch weer opstarten. Ik was afwezig op 10 mei. Bij mijn thuiskomst op 16 mei zondagavond, merkte ik dat ik geen stroom had. Ik heb fluvius gecontacteerd en rond 22.30 arriveerde een medewerker van fluvius, die meteen in de kelder een schakelaar op 'aan' zette, waardoor ik weer stroom had. Ik apprecieer de vlugge tussenkomst, maar ondertussen hadden mijn 2 diepvriezers een week de tijd gehad om te ontdooien: een plakkerige vloeistof op de vloeren, een vieze geur, alle producten erin ontdooid en niet meer consumeerbaar. Een hoop werk om alles te poetsen, op te ruimen en weg te brengen. De schade aan de producten bedraagt ca. 400 euro, het uit te voeren werk + onkosten 8 x 15 euro = 120 euro, zijnde in totaal ca. 520 euro. Een preciezer bestek zal ik asap opmaken, maar zo heeft u reeds een idee van de schadeclaim. Dient de schadeclaim te worden gedaan en vereffend via de brandverzekering, dan is de franchise voor uw rekening. Ik diende reeds een klacht in via de site van fluvius, maar kreeg tot nog toe natuurlijk geen antwoord. Aanvullende gegevens: verslag aansluiting elektriciteit: 300003296848, ean nr: 541449206005801397, omschrijving werkopdracht: saneren EL met meterwissel, uitgevoerd door 00030480, verbruiksplaatsnummer 500359751, werkordernummer en zakenpartnernummer onleesbaar door stempel fluvius. Mijn gegevens: Robert Pools, Jagersstraat 42/1, 3500 Hasselt, 0497119696