Terug

Schade door foutieve handeling fluvius

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: FLUVIUS

18/05/2021

Op 10 mei 2021 plaatsten jullie digitale meters in de kelder van mijn appartement, Jagersstraat 42 bus 1 te 3500 Hasselt. De stroom zou een 8-tal uren worden uitgeschakeld, maar volgens uw verwittiging zou alles automatisch weer opstarten. Ik was afwezig op 10 mei. Bij mijn thuiskomst op 16 mei zondagavond, merkte ik dat ik geen stroom had. Ik heb fluvius gecontacteerd en rond 22.30 arriveerde een medewerker van fluvius, die meteen in de kelder een schakelaar op 'aan' zette, waardoor ik weer stroom had. Ik apprecieer de vlugge tussenkomst, maar ondertussen hadden mijn 2 diepvriezers een week de tijd gehad om te ontdooien: een plakkerige vloeistof op de vloeren, een vieze geur, alle producten erin ontdooid en niet meer consumeerbaar. Een hoop werk om alles te poetsen, op te ruimen en weg te brengen. De schade aan de producten bedraagt ca. 400 euro, het uit te voeren werk + onkosten 8 x 15 euro = 120 euro, zijnde in totaal ca. 520 euro. Een preciezer bestek zal ik asap opmaken, maar zo heeft u reeds een idee van de schadeclaim. Dient de schadeclaim te worden gedaan en vereffend via de brandverzekering, dan is de franchise voor uw rekening. Ik diende reeds een klacht in via de site van fluvius, maar kreeg tot nog toe natuurlijk geen antwoord. Aanvullende gegevens: verslag aansluiting elektriciteit: 300003296848, ean nr: 541449206005801397, omschrijving werkopdracht: saneren EL met meterwissel, uitgevoerd door 00030480, verbruiksplaatsnummer 500359751, werkordernummer en zakenpartnernummer onleesbaar door stempel fluvius. Mijn gegevens: Robert Pools, Jagersstraat 42/1, 3500 Hasselt, 0497119696

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: R. P.

19/05/2021

BesteIn bijlage een document voor u bestemd.Voor verdere informatie kan u zich steeds wenden tot bovenvernoemde correspondent. Gelieve bij alle verdere correspondentie (zowel telefonische als schriftelijke) het bovenvernoemde kenmerk te vermelden.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.Met vriendelijke groetenFrank SelsDavy VandebroekEva DistelmansErwin NickmansSecretariaat-Generaal - AansprakelijkheidTrichterheideweg 83500 Hasseltwww.fluvius.be

FLUVIUS

Naar: R. P.

10/06/2021

BesteIn bijlage een document voor u bestemd.Voor verdere informatie kan u zich steeds wenden tot bovenvernoemde correspondent. Gelieve bij alle verdere correspondentie (zowel telefonische als schriftelijke) het bovenvernoemde kenmerk te vermelden.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.Met vriendelijke groetenFrank SelsDavy VandebroekEva DistelmansErwin NickmansSecretariaat-Generaal - AansprakelijkheidTrichterheideweg 83500 Hasselt011 26 63 69011 26 63 68011 26 63 66011 72 20 58www.fluvius.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform