BEste,
Op 3/2/25 werd mijn digitale electriciteidtsmeter geplaatst (werkopdracht000552286231).
Ik vroeg de technieker mij enige uitleg te geven maar hij beweerde dat hij er niets van kende.
Wat ik toen niet wist was dat hij mijn omvormer van mijn zonnepanelen aflegde maar niet meer aanlegde. Aangezien ik niet wist hoe die meter werkte kon ik ook niet zien dat ik geen input had.
Bij mijn afrekening in september moest ik hierdoor 407,42 € bij betalen. Bij telefonisch contact met fluvius ontkenden ze alle verantwoordelijkheid hieromtrent. Ik moest dit regelen met mijn eigen installateur . Dit is Earth BV Harelbeke. Die hebben toen vastgesteld dat de omvormer gewoon uitgeschakeld was door fluvius. Rekening 280,64 €.
Ik verwacht van fluvius een financiële tegemoetkoming voor de gemaakte schade door hun technieker nl. verlies input zonenergie en factuur Earth.
Met achting,
Goossens Godelieve - Van Assche Benny
CEntrumwijk 17 9270 Kalken
0475/292987
IK heb aan verschillende instanties gevraagd naar info en uitleg over de werking van de meter, maar blijkbaar zijn er weinigen die daar inzicht in hebben. En dan maar aan de gebruikers wijsmaken dat een digitale teller zoveel voordelen heeft. Ikzelf voel me zeer bij de neus genomen.