Terug

Schade claim na storm van verzekering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. C.

Naar: ING - Bank and kantoren

27/03/2024

In november 2023 is er door de hevige storm, schade geleden aan de omheining van onze tuin en die van de buren alsook ons eigen tuinhuis. De expert is langsgeweest en voorstel gedaan voor schadevergoeding die de helft van de kost zou zijn na opvragen van 3 verschillen offertes. Sinds terugsturen van deze offertes met een tegenvoorstel is het radiostilte.Bezoek expert: 7 dec 2023Voorstel expert: 7 dec 2023Mijn antwoord: 7 dec 2023Antwoord expert: 21 dec 2023 (laatste contactpunt)Mijn mails op: 21 dec 2023, 27 dec 2023, 8jan 2024,10jan 2024,22jan 2024,26 jan 2024, 15,25 maart. Meer dan 5x gebeld naar haar eigen telefoonnummer zonder resultaatBijna 10x gebeld naar het algemeen schadeclaim (doorheen februari begonnen met bellen) nummer van NN met telkens de boodschap: we geven rapel aan de expert. Na vragen wat mogelijke acties is die ik nog kan ondernemen geeft NN niets aan. enkel dat ze rappel kunnen sturen naar de expert en wachten op haar rapport. Gevolgen: die ondertussen zijn geweest:- omheining nog steeks stuk, wandelaars in de buurt kunnen gewoon tuin binnenwandelen- na een regenbui door schade loopt het water gewoon binnen in het tuinhuis.- ongedierte (ratten) die zich zijn komen huisvesten in het tuinhuis en zakken met aarde, compost, dierenvoer kapot gebeten. - deur van tuinhuis kan niet meer toe omdat de deuren scheef staan, dient nu met een draadje te gebeuren. De buren, die ook schade hebben geleden, hebben ondertussen hun betaling wel al gekregen voor de geleden schade van zowel hun eigen alsook mijn verzekering.

Berichten (3)

ING - Bank and kantoren

Naar: Z. C.

27/03/2024

Beste,Aan de hand van de info die in het onderstaande mailverkeer is opgenomen, kunnen wij de klant jammer genoeg niet identificeren. Kan u ons naam, voornaam, geboortedatum en adres bezorgen + eventueel rekeningnummer en polisnuummer, zodat wij weten over welke klant het juist gaat aub? Wij zullen dit dossier dan analyseren en nadien meer info bezorgen.Alvast hartelijk dank voor uw zeer gewaardeerde medewerking.Met vriendelijke groeten,Raf MICHIELSCustomer Care CenterClient ServicesT +32 2 547 61 01Eraf.michiels@ing.comING BelgiumSint-Michielswarande 60 - 1040 BrusselENGHelp us to improve our complaints services ! You will receive a survey by email to share your valuable feedback with us related to how we dealt with your complaint.We kindly ask you to fill it out as we really want to learn as from your personal experience !NLHelp ons onze klachtendienstverlening te verbeteren ! Je zal een korte vragenlijst via email ontvangen zodat je je waardevolle feedback met ons kan delen.We vragen je vriendelijk deze in te vullen, want we willen echt leren van jouw persoonlijke ervaring!FRAidez-nous à mieux traiter vos réclamations! Partagez-nous vos précieux commentaires et votre expérience personnelle via le questionnaire que vous recevrez par e-mail. ------------------------------------------------------------------------------------------ATTENTION:This e-mail is private, confidential and intended only for the addressee(s). It shall not constitute any commitment for ING Belgium unless expressly agreed otherwise in a written agreement. If you are not the intended recipient, please inform the sender of this message and delete it immediately. Messages and attachments are scanned for all viruses known. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain. Always scan attachments before opening them.ING Belgique SA - Banque-PreteurING Belgie NV - Bank/Kredietgever, Avenue Marnix/Marnixlaan 24, B-1000 Brussel/Bruxelles - TVA/BTW BE0403.200.393 - BIC BBRUBEBB - Rekening/Compte: BE45 3109 1560 2789.Courtier d'assurances inscrit a la FSMA sous le numero 12381 AVerzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A.General information regarding ING Belgium and its services is available on www.ing.beClick here for more information on investments.Click here for more information on our professional credits.

Z. C.

Naar: ING - Bank and kantoren

27/03/2024

Beste Raf,Zie hieronder de nodige info:Naam en voornaam van klant: Zhao Ying CuiGeboortedatum: 9-11-1989Adres: Bovenbergstraat 11, 3020 HerentPolisnummer: 27174391Ik kijk uit naar uw antwoord. Met vriendelijke groeten,Zhao Ying Cui

Z. C.

Naar: ING - Bank and kantoren

15/04/2024

Beste, Op 2 april kreeg ik bijgevoegd bericht van NN (zie bijalge). "we vragen de expert om contact met u op te nemen" Dit is dus hetzelfde bericht die ik elke keer hoor de afgelopen 4 maanden. De expert heeft me dus nog altijd niets laten weten. Graag had ik iets meer concreets gekregen. Alvast bedankt.Zhaoyin


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform