Terug

Schade bij levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. V.

Naar: KREFEL

27/06/2024

Beste , bij levering is gebleken dat het toestel beschadigd was , na verschillende mails over en weer , hebben ze beslist bij krefel dat ze het tv toestel ( 800 euro ) 75 inch niet komen omruilen. Omwille dat ze beweren dat ik het toestel beschadigd heb. Kunnen jullie mij daarentwege eens over contacteren. Gsmnummer : james van den bossche 0477811561 Indien jullie de mails graag ontvangen , laat maar weten waar ik ze kan naartoe sturen. Met beleefde groeten , dhr van den bossche james .

Berichten (1)

KREFEL

Naar: J. V.

01/07/2024

Beste James,Wij bevestigen goede ontvangst van uw mail.Zoals eerder vermeld hebben wij uiteraard de nodige controles uitgevoerd. Hieruit blijkt dat u uw leveringscontract heeft getekend voor ontvangst in goede staat. Er werdengeen opmerkingen genoteerd i.v.m. de uiterlijke staat van het geleverde toestel.Een zichtbare schade dient echter op het moment van de levering vastgesteld te worden. Schade die naderhand gemeld wordt kunnen wij niet in aanmerking nemen.Rekening houdend met deze gegevens, spijt het ons te moeten melden dat wij bij ons standpunt blijven en wij niet kunnen ingaan op uw vraag tot omruiling.Foto bij levering:Jouw foto's als bijlage.Met vriendelijke groeten,SandraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 27/06/2024 14:15Aan: customercare@krefel.beOnderwerp: Schade bij levering‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf09Yyvv:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform