Beste,Wij hebben op 18/11/‘19 een zetel besteld bij Seats and sofa’s in het filiaal in Genk.Op 24/01/‘20 is deze door een externe firma ,die met hen samenwerkt, thuisbezorgd.Dit uiteraard tegen extra kost, wat ik ook normaal vind.Maar dan begint het:Ik had ervoor gekozen om te laten leveren zodat we minder kans op schade zouden hebben.Eenmaal hier uitgepakt( door de afleverfirma), blijkt dat we een pootje hebben dat volledig kapot is en een scheurtje bovenaan de hoofdsteun.Hiervan wordt direct een papier opgemaakt en het zou een aantal weken duren, maar ze zorgen dat het in orde komt.Op 26/02/‘20 hebben we nog steeds niks gehoord en bel ik naar het filiaal in Genk. Daar weten ze nergens van. Maar na een zoektocht in de computer blijkt inderdaad dat er een melding van schade is gebeurd. Meer weten ze niet want dit loopt allemaal via een extern servicebureau, wat ik blijkbaar niet kan bereiken. Er wordt mij gezegd dat het veel te druk is en dat ik gewoon zal moeten wachten.Via het internet vind ik een telefoonnummer van Seats and sofa’s in Antwerpen en ik besluit te bellen. Na alles te hebben uitgelegd raadt de mevrouw, die heel vriendelijk was, mij aan om nogmaals een melding te doen via het formulier op hun site. Dit doe ik onmiddellijk met bijgevoegde foto’s.Na de telefoon ontvangen we een brief met de melding dat er iemand gaat langskomen. Ik was heel blij!Op 29/05/‘20 komt er inderdaad iemand langs om te KIJKEN!!Grote teleurstelling... Er wordt gevraagd of we willen dat ze de scheur herstellen of het het stuk vervangen? Uiteraard wil ik het vervangen zien, het is een nieuwe zetel....Dan valt er opnieuw stilte..Op 22/07/‘20 neem ik opnieuw contact op via het contactformulier.Hierop komt geen antwoord.Op 30/07/‘20 doe ik dit opnieuw want ik heb het ondertussen gehad en dat leg ik ook zo uit in mijn bericht.Hierop krijgen we 2 dagen later telefoon dat de stukken zijn besteld, maar dat we gewoon moeten wachten..Gisteren kregen we opeens telefoon dat we onze pootjes mochten afhalen in het filiaal in Genk. Van de scheur waren ze niet op de hoogte. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik iemand ter plaatse wil die ALLE schade komt herstellen. Er zou nog eens een mail zijn verstuurd naar de externe dienst die instaat voor de schade.Ik heb geprobeerd om vriendelijk en begripvol te zijn, maar dat lukt me nu niet meer.Het liefst van al lever ik de zetel voor hun deur terug af en had ik liever mijn geld terug...Ik heb spijt dat ik die ochtend dat filiaal in Genk ben binnengestapt.Ik had me gewoon moeten omdraaien en buitengaan. Mijn gevoel zat er al niet goed over hoe de gladde, zelfverzekerde verkoper met de prijs kon toveren...Kunnen jullie ons helpen of weet u waar ik hiermee terecht kan?Alvast bedankt,Laenen Twiggy