Beste, op 29/4 kocht ik een smart-tv 55inch 18c van jullie in aldi te Dendermonde. Alles verloopt goed totdat ik op vakantie vertrek en ik bij thuiskomst merk dat er een zwarte vlek is op mijn tv. Bij mijn weten is er niks gebeurd waardoor dit kan veroorzaakt hebben. In 1ste instantie kon ik nog tv kijken, maar liepen er zowel horizontaal als verticaal strepen over het scherm. Ik verwittig de klantendienst op 6/7/2020. Zij raden mij aan om foto's via mail hiervan op te sturen. Ik krijg als antwoord Naar alle waarschijnlijkheid betreft het hier een barst in het scherm, dit hoeft niet altijd aan de buitenzijde zichtbaar te zijn. Een barst in het beeldscherm valt niet onder garantie. Ik bel op 8/7/2020 opnieuw naar klantendienst voor meer info. Wat ik ook vertel, men luistert niet naar het volledige verhaal en blijft zeggen dat ik het toestel schade heb aangebracht. Ondertussen is het beeld van mijn tv volledig weg, dus kan ik geen tv meer kijken. Op de vraag van mij of ik mijn toestel toch kan opsturen om eventueel zeker te zijn dat het hier niet om een fabrieksfout gaat en wel degelijk een beschadiging door mij zou zijn aangebracht, wordt niet geluisterd. Ik krijg het antwoord dat dit niet gaat! Ik zou toch graag weten hoe het komt dat mijn tv nu stuk is.Mvg, Jilte