Terug

Schade aan rolluik bij levering afwasmachine

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: MediaMarkt

13/08/2023

Beste,Buiten het feit dat de leveranciers gewoon doorlopen naar achter in de woning zonder een woord te zeggen of me de kans te geven om te zeggen dat de afwasmachine voor de 1e verdieping bestemd was en buiten het feit dat ik de handleiding en onderdelen van de nieuwe machine in het gras in de tuin heb gevonden en geen uitleg heb gekregen over het gebruik van de vaatwasser heb ik volgende schade aan de woning opgelopen:Bij de levering hebben de mensen blijkbaar een rek verzet waardoor dit net onder het rolluik stond en blijkbaar hebben ze dit dus ook niet terug gezet. Toen ik s avonds het elektrisch rolluik naar beneden liet, is het hierop vast gelopen. Toen ik het rek weg nam is het zelfs helemaal naar beneden gegaan en geblokkeerd in de gesloten stand. Nu is mijn rolluik stuk en ik kan mijn achterdeur niet meer gebruiken + zit in de donkere. Graag dringend contact opnemen voor herstel aub! Ann

Berichten (8)

MediaMarkt

Naar: A. P.

13/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230813-002440.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34942---]

MediaMarkt

Naar: A. P.

13/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230813-002440.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34942---]

MediaMarkt

Naar: A. P.

14/08/2023

Beste mevrouw Peeters,Wij vinden geen mail terug van uw melding van shade aan Huis en Haard aan onze klantendienst. Kunt u ons foto's van de schade bezorgen op volgend adres.contact@mediamarkt.beZodra wij in het bezit zijn van de foto's kunnen wij meer uitleg vragen aan onze transporteur.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:008800:37065---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:008800:37065---]

MediaMarkt

Naar: A. P.

14/08/2023

Beste mevrouw Peeters,Wij vinden geen mail terug van uw melding van shade aan Huis en Haard aan onze klantendienst. Kunt u ons foto's van de schade bezorgen op volgend adres.contact@mediamarkt.beZodra wij in het bezit zijn van de foto's kunnen wij meer uitleg vragen aan onze transporteur.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:008800:37065---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:008800:37065---]

A. P.

Naar: MediaMarkt

10/09/2023

Beste,Ik heb ondertussen ook de foto's bezorgd aan Mediamarkt, maar geen verdere respons ontvangen?

MediaMarkt

Naar: A. P.

10/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230910-006530.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34944---]

A. P.

Naar: MediaMarkt

06/10/2023

Beste,Ik heb ondertussen nog geen enkele reactie gehad op mijn klacht bij jullie geregistreerd onder het referentienummer 230910-006530Graag ontvang ik asap uw feedback,Ann Peeters

MediaMarkt

Naar: A. P.

06/10/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231006-052080.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34942---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform