Terug

Schade aan Nespresso-machine door gebruik AH-koffiecups

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: AH - Albert Heijn

20/12/2021

Ik bestelde vorige maand enkele dozen AH Perla koffiecups voor onze Nespresso-machine. Ik bestelde deze cups voor de eerste maal (ze waren op dat moment in promo).Vanaf het eerste gebruik werkten deze cups al niet naar behoren. De koffie liep zéér traag door. Na 2 dagen deze cups te gebruiken is mijn (vooraf nog perfect werkende) Nespresso koffiemachine beschadigd geraakt. Er loopt koffie uit langs alle kanten van het toestel. Dit sinds het gebruik van de AH Perla-cups.Ik lees op het internet (o.a. de Facebook pagina van Perla) dat er nog verschillende mensen zijn die dit probleem hebben ervaren en waarbij hun toestel beschadigd is geraakt. Ik heb meermaals contact proberen opnemen met de klantenservice van Albert Heijn, maar zij geven steeds een zeer vaag & algemeen antwoord en leggen de schuld bij de koffiemachine zelf... Onze koffiemachine werkte nochtans perfect voor het gebruik van deze capsules.

Berichten (4)

AH - Albert Heijn

Naar: L. G.

20/12/2021

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 07321676. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: L. G.

20/12/2021

Beste ,Via dit platform is het niet mogelijk om een klacht in te dienen. Kijkt u op ah.beOm mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,EdithAlbert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007C5s4N:ref

L. G.

Naar: AH - Albert Heijn

20/12/2021

BesteIk heb al meermaals via jullie website de klantenservice gecontacteerd en daar kreeg ik NOOIT een duidelijk (en persoonlijk) antwoord, maar werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.Ik denk dus dat dit platform de enige manier is om tot een oplossing te komen.

AH - Albert Heijn

Naar: L. G.

20/12/2021

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 07324954. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform