Terug

schade aan lounge cesano

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Overstock Garden

08/06/2017

klacht in naam van Steyaert M, wie bij Overstock Garden Lochristi een bestelling plaatste van een Cesano Lounge. op 10 mei werd onze lounge geleverd. We stelden vast dat bij het monteren de rugleuning niet paste om de hoekopstelling te maken. We stuurden hiervoor een mail op 10/05/17 waarop we antwoord kregen op 16/05/17 met het voorstel dat er iemand zou langs komen om de schade vast te stellen. Op basis van zijn vaststellingen (lees: eens rond de lounge gewandeld en wat foto's genomen) kregen we een voorstel ... 180 euro schadevergoeding (in aankoopbons) op een lounge die meer dan 8000 euro kost! Ze hadden dit berekend op het stuk waar er schade aan was. Wij konden hiermee niet akkoord gaan en eisten na meermaals heen en weer te mailen (want telefonisch is de klachtendienst niet te bereiken bij Overstock!) een nieuw stuk. Op 07/6/17 werd een nieuwe levering gedaan. Ik had opnieuw niet de tijd om de goederen deftig te controleren (leverancier vlucht weg volgens mij omdat ze de klachten moe zijn) en stelde vast dat er zich opnieuw hetzelfde probleem voordeed! Ik vroeg mezelf af of dit echt mogelijk was dat we tweemaal hetzelfde probleem hadden.Alweer onmiddellijk gemaild naar Overstock klantendienst. Tot vandaag 08/06/07 geen antwoord van Overstock. Ik heb zelf het initiatief genomen om mijn probleem met Overstock op social media te gooien. Na 2 min reeds verschillende antwoorden van nog ontevreden klanten (deze mensen zouden ook met jullie contact opgenomen hebben). Ook deze klanten hadden de Cesano lounge gekocht en hadden hetzelfde probleem. Bij deze weten we dus dat er reeds 3x hetzelfde probleem zich voordoet! Waren deze goederen gemaakt met de maandagziekte? Of is de fabricage echt een fiasco?

Berichten (1)

Overstock Garden

Naar: A. C.

12/06/2017

besteu kan onze klantendienst contacteren via het lopende dossier, zij doen het nodige om u zo goed mogelijk te helpen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform