Terug

Schade aan kleding door nieuw kleedje van de Zara. Inkt heeft al mijn kleren in de was beschadigd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Zara Belgium

31/05/2022

Ik ben dit weekend een leuk kleedje gaan kopen in de Zara aan de zee. Na het weekend was ik het kleedje met de handwas en zijn al mijn andere kleren verkleurd naar paars. (Volgens label mocht je het wassen op 30 graden) Het kleedje had roze mouwen en heeft deze verkleuring veroorzaakt. Ik ben uiteindelijk naar een filiaal gereden en het is was blijkbaar mijn fout. Het lag aan mijn lichtblauw truitje dat volgens hun paars was. Ik heb hier correcte foto’s van laten zien en toch blijven ze ontkennen. Heb wel een schade van bijna 1000 euro aan kleren maar oh nee de Zara zegt dat het niet aan hun ligt. Ik moet hier heel hard voor werken en och ja ik ben maar gewoon een klant. Uiteindelijk waren er 3 verantwoordelijken tegen 1. Blijkbaar heeft een groot bedrijf als Zara hiervoor geen verzekering. Ik ben zwaar teleurgesteld in de Zara en laat het hier niet bij. Mvg

Berichten (1)

J. B.

Naar: Zara Belgium

31/05/2022

Hierbij ook de foto’s van de schade. Kleedje hebben ze terug genomen en hiervoor een waardebon gegeven. Met de rest van de schade konden ze niks doen. Terwijl de andere kleding al een paar keer gewassen is en dit kleedje nog maar recent nieuw is. Heel jammer hoe jullie filiaal omgaat met dit soort klachten. Je bent precies een grote leugenaar


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform