Beste,Ik heb op 13/10/2016 een Apple iPhone SE 64Gb gekocht (nummer 40567536). Deze deed tot voor kort wat hij moest. Er begonnen echter hier en daar pixel uit te vallen, waarna deze zich manifesteerden onderaan het scherm. Deze zwarte vlek breide zich uit en kromp dan terug in.. . Er verschenen ook strepen op het scherm die na indrukken van de lock-button weggingen en na enige tijd gebruik terug verschenen. Ik ging hiermee dus naar de Dienst na verkoop in de Mediamarkt te Zwijnaarde. Hier verzekerden ze mij dat dit een garantiegeval was aangezien de GSM in perfecte conditie was. Ik kan zelf aardig aan GSM's werken en had er dus ook vertrouwen in dat dit een garantiegeval was daar er geen schade was.. . Nu krijg ik doodleuk een mail waarin staat dat er drukschade en externe schade is. Als ik vraag op basis van welke observaties deze diagnose gesteld is kunnen/willen ze mij niet antwoorden. Door zogezegde drukschade is blijkbaar alles te verklaren, als ik echter vraag naar de oorzaken hiervan of een foto van de externe schade krijg ik geen respons. Dit is ongehoord. Ik kan met het hand op het hart zeggen dat de GSM in nieuwstaat was als ik deze afgegeven heb en er van externe schade geen sprake was. Het fenomeen drukschade is iets wat wel zeer snel aangehaald wordt als er elektronische iets misloopt. Blijkbaar bestaat de procedure tot het testen hiervan uit de gsm aan de computer hangen aldus Floormanager Nico (die wel zeer vriendelijk was). Als ik dan 45€ onderzoekskosten moet betalen om een gsm aan de pc te hangen.. .Tevens staat er op het afgiftedocument dat m'n telefoon onbeschadigd is, en op de prijsopgave van het repaircenter staat er externe schade dus of er is iets fout gelopen bij transport of ze testen helemaal niets en bestempelen ieder geval van garantie als drukschade.Ik kan gerust zeggen dat ik nog nooit ergens zo slecht ben behandeld als bij Mediamarkt. Een absolute schande.