Terug

Schade aan eigendom bij installatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. W.

Naar: Cool blue

18/07/2018

De installatiedienst van Coolblue heeft een inbouw vaatwasser geïnstalleerd in mijn keuken, ter vervanging van het defecte oude apparaat. Het meubelpaneel dat deel uitmaakt van mijn keuken en met schroeven vastzat aan de voorzijde van de oude vaatwasser, hebben de technici op zeer onprofessionele en brute wijze losgebroken van het oude apparaat, waarbij het behoorlijk beschadigd is geraakt. Het beschadigde paneel heeft men trachten vast te maken aan de nieuwe vaatwasser, waarbij het verder onherstelbaar beschadigd is geraakt. Diverse onderdelen als beugels en schroeven die bij het meubel horen, zijn nergens meer te vinden en vermoedelijk ergens achter of in het apparaat terecht gekomen. De gaatjes waar de schroeven zaten zijn uitgebroken en op sommige plaatsen langs de achterzijde door de voorzijde van het paneel gedrukt. Toen ik de technicus wees op het zwaar beschadigde paneel, kreeg ik botweg de boodschap: 'Die van Coolblue regelen de schade wel'... en weg was hij.Ik heb reeds enkele malen contact genomen met de klantendienst van Coolblue waarbij ik duidelijk heb gemaakt dat mijn keuken in haar oorspronkelijke staat hersteld moet worden. Het paneel moet op maat gemaakt worden door de ontwerper en schrijnwerker van mijn keuken én ook door hen geïnstalleerd worden gezien ik uiteraard geen vertrouwen heb in het werk dat Coolblue levert. Bovendien hebben wij geen vertrouwen in de goede werking van het apparaat gezien de wijze waarop men dit heeft geïnstalleerd én het feit dat er vermoedelijk ergens losse vijzen en beugels achter of in zijn gevallen. Alle financiële kosten aan schrijnwerkerij en installatie willen wij uiteraard verhalen op de veroorzaker van deze schade, namelijk Coolblue. Bovendien kunnen wij de vaatwasser niet gebruiken omdat de deur niet open blijft bij afwezigheid van een meubelpaneel aan de voorzijde van het toestel.

Berichten (6)

Cool blue

Naar: N. W.

20/07/2018

Beste,Wij hebben de klacht omtrent het dossier van deheer Wouters (order 30208281) meteen bekeken. Wij hebben een melding gekregen van deheer Wouters van schade. Vervolgens is tot onze afdeling de volgende melding aangekomen: Schade bij installatie- schade aan paneel op vaatwasser- vaatwasser gaat niet goed openHiermee gingen wij ervan uit dat enkel de vaatwasser schade had opgelopen. We stelden dan ook een omruiling voor, welke werd afgewezen door deheer Wouters. Nu is ons natuurlijk duidelijk waarom. Om de schade aan de keuken te laten berekenen, willen wij graag een onafhankelijk expertise bureau langs sturen. Zodanig kunnen de kosten in schatting gebracht worden. Kan deheer Wouters zich hierin vinden? Zodanig kunnen wij dit meteen verder opnemen. Met vriendelijke groet,Jordi van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00

N. W.

Naar: Cool blue

20/07/2018

DATA NOT AVAILABLE

Cool blue

Naar: N. W.

24/07/2018

DATA NOT AVAILABLE

N. W.

Naar: Cool blue

06/08/2018

DATA NOT AVAILABLE

Cool blue

Naar: N. W.

07/08/2018

Beste,Zoals net ook vermeld aan deheer Wouters zelf, voorzien wij graag een directe omruiling met de inbouw/uitbouw service volgende week. helaas door de planning is dit niet vroeger mogelijk. We hebben de vraag aan de klant uitgesteld wanneer wij net kunnen langskomen dan. Nogmaals vragen wij vriendelijk toestemming om expertise bureau Brava langs te sturen voor een schatting van de schade. Zodanig kunnen wij hier verdere stappen voor ondernemen. Met vriendelijke groet,Jordi van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On Mon, Aug 6, 2018 at 10:54 am, klantenservice@coolblue.be

N. W.

Naar: Cool blue

09/08/2018

Inmiddels wachten wij nog steeds op bevestiging van de afspraak voor de uitbouw/inbouw van het nieuwe toestel voor aanstaande vrijdag 10 augustus. Na nogmaals bellen met uw diensten en weerom (loze) beloftes van uw zijde werd ons afgelopen maandag beloofd dat u aanstaande vrijdag de installatie komt uitvoeren. Wij verwachten nog steeds bevestiging van deze afspraak na uw meest recente fiasco van de omruil van afgelopen maandag die een uitbouw/inbouw moet zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform