Terug

Schade aan alarm door installateur bij overstap van Proximus naar telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Telenet

18/01/2025

Geachte bij deze ik vraag aan Telenet de terugbetaling van de eventuele kosten voor het herstel van het alarm welke bij de overschakeling van Proximus door de installateur van Telenet werden veroorzaakt .Deze laatste heeft de kabel hoeveel ik hem vooraf verwittigde dat het alarm daar binnenkwam aan het telefoontoestel zelf doorgeknipt. Ipv op de plaats waar de Proximus kabel binnnenkwam .gevolg nu kunnen wij de buiten sirene niet meer van op afstand stilleggen tot ongenoegen van onze buren en moeten we de hulp inroepen en uiteraard ook betalen van security desmidt uit Knokke die daarvoor de rit heen en terug Knokke - Staden moet afleggen . Sedert 23/12 24 , datum van het voorval neem ik ongeveer tweemaal per week telefonisch contact op met Telenet maar helaas tot nu geen antwoord Daarbij komt nog dat ik 59€ heb betaald voor een robot stofzuiger als nieuwe klant . Waar de robot stofzuiger nu is weet ik niet en niemand kan het me vertellen blijkbaar heeft een Telenet medewerker een onjuist E- mailadres van ons doorgegeven waardoor de pakjesdienst ons niet kon bereiken wanneer de levering zou gebeuren en dit dateerd van 20 / 12 / 2024 en tot op heden ook geen antwoord hierop . Decaestecker-capelle Mariolein

Berichten (1)

Telenet

Naar: F. D.

20/01/2025

Beste, Intussen ontvingen wij uw klacht via de Ombudsdienst. Alle communicatie zal via hen verlopen. Mvg, Telenet Customer Relations Confidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform