Beste,Onlangs bestelde ik online 4 nieuwe banden, maakte een afspraak voor de plaatsing. Eerste afspraak, 25/8, auto afgezet rond 15u30. Rond 17u45 ging mijn vrouw zelf informeren. Probleem: slechts 3 banden geleverd. Dit konden ze niet vroeger zeggen!!! Ondertussen is ze zelf als zelfstandige 2u30 kwijt. Rond 18u10 aan de kassa tweede afspraak moeten maken. Woensdag, 30/8. Opnieuw voor de twee resterende banden opnieuw 1u. Maandag 4/9 nogmaals terug: banden niet goed uitgelijnd. Echt wat een geklungel. Vandaag bij het wassen van de wagen moeten vaststellen dat alle vier de velgen langs de binnenzijde zijn bekrast. Sorry maar dit aanvaard ik niet. Hoe onprofessioneel kan je zijn. Ik wil asap een antwoord op mijn mail anders ga ik hier gewoon mee verder. In bijlage stuur ik jullie alvast foto's van de beschadigde velgen. Op 18 september nog geen enkele reactie.