---------- Forwarded message ---------Van: [no_reply@scarlet.be]Date: ma 11 okt. 2021 om 13:16Subject: RE: Contact - 20008307 - Mijn abonnementTo: Je klantnummer: 20008307 Beste klant, Je bent nog gebonden aan een contractduur van zes maanden. Deze periode is nog niet verstreken en loopt tot 14/01/2022. Bij vroegtijdige opzegging zal er een administratieve kost aangerekend worden die gelijk is aan de totale vaste maandelijkse bijdrage van de nog resterende periode. Meer informatie hierover vind je in onze algemene voorwaarden. Indien je toch wilt overgaan tot een opzeg dan kan je deze doen via je persoonlijke pagina mijn.scarlet. Hoe meld ik me aan op mijn.scarlet? Je kan natuurlijk ook een nieuw contactformulier doorsturen waarin je aangeeft de algemene voorwaarden te kennen en toch te willen opzeggen. Gelieve via het contactformulier ook een kopij van de voorzijde van jouw identiteitskaart te voegen. Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op http://www.scarlet.be/help. Met vriendelijke groeten, TomScarlet klantendienst -----Original Message-----From: Mr. (20008307) []Sent: Monday, October 11, 2021 11:17 AMTo: vraag@bsp.scarlet.be [vraag@bsp.scarlet.be]Subject: Contact - 20008307 - Mijn abonnementQuestion:Dag Nele,Dankje voor je antwoord. Hiermee zijn wij jammer genoeg niet geholpen.Ik ben 1 stap verwijderd van:1.Test Aankoop: https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceId=CPTBE00853256-442. sociale media3. Juridische stappen.Ik zou jullie graag met aandrang willen vragen mijn abonnement per direct stop te zetten en een credit nota van -44€ door te voeren.Ik ben nl. niet te spreken over uw nalatig antwoord.Met vriendelijke groet,Op za 9 okt. 2021 om 14:48 schreef no_reply@scarlet.be:Je klantnummer: 20008307Beste klant,Wij hebben gemerkt dat je onze klantendienst recent gecontacteerd hebt. Je hebt mogelijk al een passend antwoord ontvangen op je vraag.Is je vraag nog actueel of wens je een antwoord op een andere vraag dan kan je ons ook telefonisch contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren) of ons webformulier invullen.Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op http://www.scarlet.be/help.Met vriendelijke groeten,NeleScarlet klantendienst-----Original Message-----From: Mr. (20008307) Sent: Thursday, October 7, 2021 2:14 PMTo: vraag@bsp.scarlet.be vraag@bsp.scarlet.beSubject: Contact - 20008307 - Mijn abonnementQuestion:Beste,Op 28.08.2021 heb ik alle Scarlet diensten opgezegd via het contact formulier Hoe zeg ik mijn scarlet abonnement op.Via mijn profiel heb ik dit gedaan voor de decoder als voor het mobiele abonnement.1 week later contacteerde een dame van de klantendienst mij om te zeggen dat alles in orde komt en dat ik een mailtje zal ontvangen wanneer ik het materiaal kan terugbezorgen.Vandaag 07.10.2021 ongeveer 1 maand later , ondertussen reeds overgestapt naar een andere provider, ontvangen wij een factuur van 44,00 euro.Ik bel jullie klantendienst op vandaag 07.10.2021 13:29 PM met de melding dat dit niet correct is.Daar word mij verteld dat de Easyswitch code niet correct is.Ik bel mijn provider op, zij vertellen mij dat alles in orde is langs hun kant. ( Reeds 1 maand actief).Ik bel opnieuw jullie klantendienst op 07.10.2021 13:40 PM. Er word mij verteld dat easyswitch code wel correct is , maar dat scarlet dit blokkeert omwillen van het feit dat jullie van plan zijn mij alles door te rekenen de volgende 6 maanden.Ik zou bij deze jullie vriendelijk willen verzoeken dit alles recht te zetten.Ik doe bij deze ook beroep op de vernieuwde telecomwet uit 2012.Met vriendelijke groet,Name:Mr. Language:NLCustomer nr.:20008307E-mail:Telephone:Address:There is a new request for contact regarding:??SubjectMijn abonnementModem:Decoder:Wireless solution: