Terug

Scarlet weigert afbetalingsplan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. M.

Naar: Scarlet

24/06/2023

Door familiale omstandigheden zit ik 2 maand achter op mijn scarlet abonnement. Ik vraag hiervoor een afbetalingsplan en het word per direct geweigerd.Ik heb zelf mijn abonnement stopgezet maar ze blijven dreigen met deurwaarders en verhogingen van de factuur.Ik wil de factuur zo snel mogelijk afbetalen alleen kan ik geen 170 euro in 1 keer betalen. Scarlet bied me geen andere mogelijkheden en raad me aan de factuur zo snel mogelijk te betalen. Ik zou graag een afbetalingsplan hebben zo dat ze geen boetes meer toevoegen aan de huidige factuur.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: F. M.

26/06/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01819665-42 met als Scarlet referentie 50047103 in behandeling genomen.Scarlet biedt geen afbetalingsplannen aan en dit is de reden waarom dit niet voor u dossier kan toegekend worden.We nodigen u daarom uit om alsnog de openstaande rekeningen te voldoen.Indien dit niet tijdig wordt gedaan, dan is het mogelijk dat het dossier naar een incasso dossier wordt doorgestuurd.Zij behandelen dit dossier dan afzonderlijk en kan u via die weg eventueel een afbetalingsplan bekomen.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform