Terug

Scarlet stuurt mij vanalles op wat ik niet wil

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. K.

Naar: Scarlet

07/11/2023

Ik werd opgebeld door scarlet aan de telefoon werd een contract opgemaakt vol fouten ook het e-mailadres was fout waardoor ik moeilijk kon opzeggen. Ik kreeg thuis sim kaarten die ik nooit heb gebruikt. Nu sturen ze mij constant herinneringen om te betalen!

Berichten (4)

Scarlet

Naar: V. K.

08/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01911800-27 met als Scarlet referentie in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat ik niks kan terugvinden op het vermelde factuurnummer. Heeft u misschien een klantnummer of adres op hetwelk ik kan zoeken? Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais VandeveldeHigh Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

Scarlet

Naar: V. K.

23/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01911800-27 met als Scarlet referentie in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat ik niks kan terugvinden op het vermelde factuurnummer. Heeft u misschien een klantnummer of adres op hetwelk ik kan zoeken? Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

V. K.

Naar: Scarlet

11/12/2023

Geachte,Ik kreeg terug een betaling voor gsm? Klantrekening 32784647 het bedrag is 38.40 euro. Ik snap niet hoe of wat er kan moeten worden betaald, we gebruiken helemaal niets van scarlet?

Scarlet

Naar: V. K.

12/12/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01911800-27 met als Scarlet referentie in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat er 2 Gsm-nummers actief waren op het gegeven klantnummer. Dit is de reden dat u facturen van ons heeft gekregen. Ik heb die stopgezet en de kosten van 38,40Eur in vermindering gebracht omdat er geen verbruik was. Het zou kunnen dat u een afsluitende factuur ontvang die wij dan meteen zullen crediteren Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform