Beste,We hebben de klacht CPTBE01911800-27 met als Scarlet referentie in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat er 2 Gsm-nummers actief waren op het gegeven klantnummer. Dit is de reden dat u facturen van ons heeft gekregen. Ik heb die stopgezet en de kosten van 38,40Eur in vermindering gebracht omdat er geen verbruik was. Het zou kunnen dat u een afsluitende factuur ontvang die wij dan meteen zullen crediteren Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles