Terug

Scarlet stuurt mij facturen die wel betaald zijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: Scarlet

12/03/2024

Ik ben klant bij scarelet en ik betaal mijn facturen altijd op tijd en via een domiciliëring maar onlangs stuurde de scarlet mij een brief dat ik de internetdienst zeven maanden niet heb betaald terwijl die al betaald zijn en betalingsbewijzen ook verstuurd naar scarlet,ik belde naar hun en niemand kon me helpen,ik stuurde via verschilende kanalen,ik stuurde email en pas na een maand lang wachten stuur ze me email dat ik toch die facturen moet betalen,ik belde terug meer mals en altijd hetzelfde verhaal,ik heb betalingsbewijs van alle maanden zelfs van de afgelopen 3 drie jaar indien jullie dit willen,hetzelfde verhaal gebeurd met een familielid hij was ook klant bij scarelt en scarelet stuurde hem facturen die niet betaald waren terwijl ze wel betaald zijn,scarlet oplicht haar klanten en schorst hun internetdienst zonder waarschuwing ik denk dat scarelet dit doet ze dat klanten omschakelen naar proximus omdat scarlet is een ondernemingsdochter van proximus,ik zit nu al maanden zonder vaste internet en mijn internet is stopgezet zonder dat me een waarschuwingsbrief sturen,ik weet zeker mijn internet dienst is betaald en alle maanden zijn op tijd en correct betaald,of wel lossen jullie dit zo snel mogelijk op of wel ik sleep jullie naar de rechtbank.

Berichten (3)

Scarlet

Naar: A. L.

19/03/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01985720-33 met als Scarlet referentie 16621544 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven kunnen u meedelen dat we voor de factuur van 25/05/2023 de betaling hebben ontvangen op 18/12/2023.Voor de factuur van 25/06/2023 hebben we de betaling ontvangen op 16/01/2024. Voor de factuur van 25/07/2023 hebben we de betaling ontvangen op 16/02/2024.Op 16/03/2024 hebben een betaling ontvangen twv 217,74 euro, dit bedrag werd afgeboekt op de openstaande facturen van 25/08/2023 tem 25/02/2024.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

A. L.

Naar: Scarlet

22/03/2024

Ik had naar klantendienst meer mals gebeld en ze vertelde me dat de maand 7/2023 8/2023 9/2023 10/2023 11/2023 12/2023 terwijl die betaald zijn en betalingsbewijzen al door gestuurd naar scarlet klantendienst,2017€ heb ik al betaald alleen om extra kosten te vermijden,mijn internet dienst zijn ieder maand correct betaald en tijdig betaald,ik kan bewijzen van elke maand voorleggen,onprofessioneel hoe jullie werken,het is niet de eerste keer dat deze gebeurd ik ken twee kennisen en die hadden hetzelfde probleem met scarlet,internet stopgezet zonder dat ze me op de hoogte houden,ik zou een duidelijke toelichting van wat is die 2017€ dat jullie me stuurde,ik hoor ieder keer ander uitleg,Hopelijk wordt mijn klacht zo spoedig mogelijk behandeld,zo niet stap ik naar de rechtbank

Scarlet

Naar: A. L.

27/03/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01985720-33 met als Scarlet referentie 16621544 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven kunnen we u meedelen dat u op 12/02/2024 schriftelijk op de hoogte werd gebracht van de verbreking van de diensten.Op 15/03/2024 hebben we een betaling ontvangen van 217,74 euro, dit bedrag werd afgeboekt op de openstaande facturen van 25/08/2023 tem 25/02/2024. De betalingsbewijzen die we hebben ontvangen gaat over betalingen die werden afgeboekt op de achterstallige facturen van 25/05/2023, 25/06/2023 en op 25/07/2023.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform