Ik ben klant bij scarelet en ik betaal mijn facturen altijd op tijd en via een domiciliëring maar onlangs stuurde de scarlet mij een brief dat ik de internetdienst zeven maanden niet heb betaald terwijl die al betaald zijn en betalingsbewijzen ook verstuurd naar scarlet,ik belde naar hun en niemand kon me helpen,ik stuurde via verschilende kanalen,ik stuurde email en pas na een maand lang wachten stuur ze me email dat ik toch die facturen moet betalen,ik belde terug meer mals en altijd hetzelfde verhaal,ik heb betalingsbewijs van alle maanden zelfs van de afgelopen 3 drie jaar indien jullie dit willen,hetzelfde verhaal gebeurd met een familielid hij was ook klant bij scarelt en scarelet stuurde hem facturen die niet betaald waren terwijl ze wel betaald zijn,scarlet oplicht haar klanten en schorst hun internetdienst zonder waarschuwing ik denk dat scarelet dit doet ze dat klanten omschakelen naar proximus omdat scarlet is een ondernemingsdochter van proximus,ik zit nu al maanden zonder vaste internet en mijn internet is stopgezet zonder dat me een waarschuwingsbrief sturen,ik weet zeker mijn internet dienst is betaald en alle maanden zijn op tijd en correct betaald,of wel lossen jullie dit zo snel mogelijk op of wel ik sleep jullie naar de rechtbank.