Terug

Scarlet data verbruik

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. V.

Naar: Scarlet

29/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 5/07/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van €  310.17. Dat moet echter een vergissing zijn: . U als provider heeft geen melding gestuurd van overschrijding data verbruik, van zodra de klant 80 procent van zijn data verbruikt ga ik ervan uit u de klant op de hoogte brengt?! Eerste maal niet gebeurd, dit gemeld. Creditnota mogen ontvangen, gegevens aangepast. Scarlet laat weten ik op de hoogte zal worden gebracht. Tweede maal: terug een factuur mogen ontvangen. Geen nota gekregen van overschrijding!! Ik heb na de eerste overschrijding uw dienst gecontacteerd en mijn gegevens door gegeven want deze waren blijkbaar niet correct. Er is mij beloofd, er een melding zou komen en dit voorval zich niet meer ging voordoen. Ik betaal voor een dienst echter werkt uw dienst niet naar behoren want ik heb terug een factuur van u mogen ontvangen. Ik ben niet op de hoogte gebracht maar mag de rekening terug betalen? Ik betwist die factuur dan ook maar Scarlet wil niet meer dan 10 procent terug betalen. Ik betaal de maandelijkse overeengekomen factuur maar niets meer! Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform