Op 26/12/23 ging ik over van Telenet naar Scarlet via easy-switch. Op 4/1/24 zou scarlet de installatie in orde komen brengen. De technieker besloot echter dat er een andere technieker diende te komen en beloofde me dat deze mij zouden contacteren voor een afspraak. Mijn rekeningen liepen op bij Scarlet omdat ik meer dan de 13GB uit mijn abonnement zou gebruiken. Ik heb hier herhaaldelijk contact over gehad met hen. Ze zagen dat er iets fout was, maar konden het niet in orde brengen, zolang de installatie niet geschiedde. Ondertussen kreeg ik een mail met de melding dat deze installatie op 29/04/24 zal worden uitgevoerd. Vermits Scarlet geen overgang regelde, krijg ik ondertussen ook nog facturen van Telenet. Ondanks de simkaart van Scarlet, schakelt mijn internet nog steeds over naar Telenet. Via mail en telefonisch, had ik uitgebreid contact met Scarlet. Ik wees hun hierin op de compensatie van €10/dag die ze mij volgens hun website moeten vergoeden, zolang ik geen internet/TV/telefoon heb door de easyswitch-overstap., en op de €6/dag -vergoeding voor het niet installeren Ik vroeg ook om de vergoeding van mijn Telenetfactuur van €97. Scarlet antwoordt sindsdien niet meer. Ik kreeg ondertussen een factuur van €77 wegens bovenmatig gebruik van internet. Hiervoor nam ik weer contact op met de klantendienst. Deze heeft het extra gebruik weliswaar gecrediteerd, maar weigerde ook verder iets te doen. Dit moest ik volgens haar per mail doen, hoewel ik zei dat ik dit reeds gedaan heb en geen antwoord krijg. Hierop zei ik dat ik dan beter alles bij Scarlet kan annuleren, vermits ze zich niet aan de afspraken houden. Hierop krijg ik een factuur van €59 wegens laattijdige annulatie. Laattijdig! Ik heb al bijna 60 dagen geduld!