16/11/2020Geachte,Met de perceptie van deze klant is niets mis, integendeel. U hebt mij proberen bellen maar in mijn telefoon is daarvan niets te zien....Het is blijkbaar hetzelfde als met de diagnose van mijn wagen. 2uur 30 nodig, géén enkele herstelling uitgevoerden daarna een factuur moeten betalen van 109,79 €.Het lampje was inderdaad nog aan het branden zegt U, precies of dat is normaal!De bediende had mij nochtans verzekerd dat het in orde was en dat er een proefrit werd gedaan???Indien het later toch nog zou beginnen branden, wat al het geval was toen ik wou wegrijden, zouden er méértesten moeten uitgevoerd worden en zou ik mijn wagen moeten achterlaten......Ondertussen moet ik wel een factuur betalen van 109,79 € ????Uit ondervinding weet ik dat een diagnose géén 2 uur 30 minuten duurt, het gebeurt met een computer die direct de fouten weergeeft. De foutmeldingen kunnen eenvoudig verwijderd worden.Deze factuur vermeldt géén enkel onderdeel dat vervangen werd, enkel controle werkzaamheden.....van 2,5 uur???Welnu, ik heb nieuws voor U, ik kan U een garage aanbevelen die in 20 minuten een diagnose kan stellen en die na1,30 uur de wagen herstelde. Een temperatuur sensor werd vervangen en ook het reservoir van de ruitenwissers werd hersteld. Deze anomalie werd zelfs niet vastgesteld door uw "diensten".Hierbij ingevoegd de factuur van herstelling die ik wegens privacy redenen zonder naam heb doorgestuurd.Uiteraard ben ik niet akkoord met uw zienswijze, ik voel mij bedrogen en leg dit verder voor aan Test aankoop.Met vriendelijke groeten,Bryssinck Edilbert0493451762