Terug

Scam-website, maakt het onnodig ingewikkeld om af te melden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Testaankoop

01/02/2023

Ik heb mij aangemeld bij testaankoop om een welkomstgeschenk te ontvangen en een eerste maand aan 2€. Deze eerste maand heb ik niets aangekregen over het welkomstgeschenk en bij het contacteren van de consumentendienst hebben deze verteld dat het abonnement niet kon opgezegd worden tot deze mail ontvangen was of het geschenk kon niet ingewilligd worden. De rest van de diensten van testaankoop bleken nutteloos en zijn dus totaal niet gebruikt. Ondertussen heeft testaankoop betalingen voor nieuwe maanden aangerekend, nog steeds zonder het aankrijgen van de noodzakelijke mail. Deze nieuwe aangerekende kosten kunnen niet terugbetaald worden en daarbovenop hebben ze nog de schroom om een extra maand aan te rekenen voor de komende maand na het opzeggen van het abonnement. Het afmelden van het abonnement kan ook niet gewoon zomaar op de website, hiervoor moet gebeld worden tijdens werkuren en wordt verstopt op de website. Goede service testaankoop, zeker geen bedrijf dat aan fraude doet.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: S. M.

06/02/2023

Beste Abonnee,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Zoals bevestigd in onze mail van 01/02/2023, wordt uw abonnement gestopt met ingang van 01/03/2023.Een laatste bijdrage van Eur 10.84 voor de maand februari wordt aangeboden op 03/02/2023 via domiciliering. De domiciliering wordt nadien automatisch gestopt. Indien wij deze bijdrage niet kunnen innen via domiciliering zal u hiervoor een overschrijving ontvangen.U kan uw abonnement annuleren bij elke maandelijkse vervaldag door ons ten laatste 15 werkdagen vóór het einde van de maand hiervan op de hoogte te brengen. De stopzetting kan doorgegeven worden via de contactpagina test-aankoop.be/contacteer-ons, via een eenvoudige brief of door te bellen naar de abonnementendienst op het nummer 028923700.U heeft ons op 01 februari 2023 gecontacteerd voor de stopzetting van uw abonnement.Om misverstanden te vermijden, ontving u na uw inschrijving van ons een bevestigingsbrief met een gedetailleerd overzicht van de abonnementsvoorwaarden alsook het tarief van het abonnement.Wij bieden het welkomstgeschenk aan via een partner.Bij nazicht zien we dat u hiervoor al een account hebt aangemaakt op het platform van onze partner en dat de punten, waarmee u toegang krijgt tot de catalogus zodat u een geschenk kan kiezen, al op 01 december 2022 geactiveerd zijn.De gebruikersnaam die u hiervoor koos is het mailadres smijnendonckx@gmail.com jammer genoeg, hebben wij geen toegang tot de database van onze partner Gift'in. Daardoor kunnen wij niet zien als u al een geschenk heeft besteld, welk geschenk u heeft gekozen of de levering ervan nakijken. Twijfel niet om de klantendienst hierover te contacteren. U kan hun bereiken op het nummer 078251005.Uw geschenkbon en het webadres van onze partner staat eveneens hernomen in de welkomstbrief die u van ons kreeg.Wij vinden het jammer dat ons aanbod niet aan uw verwachtingen beantwoordde.De inschrijving, de afhoudingen verbonden aan de inschrijving en de stopzetting van uw abonnement, stemmen volledig overeen met de algemene voorwaarden waarmee u akkoord ging bij de inschrijving.Wij hopen u hiermee te hebben gea¯nformeerd.Twijfel niet om ons te contacteren als u nog vragen heeft over uw inschrijving. U kan onze abonnementendienst elke werkdag bereiken op het nummer 02 542 33 00. (Maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur, vrijdag tot 16.00 uur.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform