Terug

samsung z flip 4

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: KREFEL

12/04/2023

Beste,ik kocht 17/12/2022 een samsung galaxy ZFLIP 4 512BK.Nu op 29maart 2023 bracht ik het toestel terug naar krefel met dat het toestel niet meer werkte zoals het hoorde (hij klapte niet goed open) hierbij heeft krefel het toestel naar de herstel dienst gestuurd waar zij zeggen dat het toestel kapot gegaan is door te vallen en of stoot te krijgen.Ik heb echter gezegd dat het toetel niet gevallen is waarbij zij mij een foto laten zien dat het toestel schade heeft (grebruik schade volgens mij) zij willen er echter verder niets aan doen dus heb ik 2 opties.1 toestel laten maken en 416 euro betalen.2 toestel afstaan en 1.279 euro in de vuilbak gooien.krefel heeft zelf gezegd dat de schade die zich voor doet aan de telefoon gekend is bij dit merk.Maar steeds praten ze in het voordeel van samsung.Ze hebben foto's van het toestel langs buiten maar niet van binnen.Waarschijnlijk hebben zij het toestel toegekregen en gezien dat het beschadeging heeft langs buiten en het toestel niet open gedaan maar direct er van uitgegaan dat het toestel gevallen is wat dus niet zo is.Het toestel zit nog onder garantie dus ik zie het probleem niet.Mvg.

Berichten (3)

KREFEL

Naar: N. D.

13/04/2023

Dag Nicky,Wij hebben jouw mail goed ontvangen.Om de beste service te bieden worden defecte toestellen steeds nagekeken en hersteld door een erkend servicecentrum van de betrokken fabrikant.Enkel een technisch defect aan het toestel wordt gedekt door de garantie.Een beschadiging of defect door een externe oorzaak of verkeerd gebruik van het toestel wordt jammer genoeg niet gedekt door deze garantie.Aangezien de hersteldienst kosten aanrekent om het defecte toestel te onderzoeken en deze kosten doorrekent aan Krëfel, is het voor ons jammer genoeg niet mogelijk om het toestel zonder enige kost aan jou terug te bezorgen.Mogen we je vragen om een antwoord te geven op het bestek dat je van ons ontvangen heeft en jouw bestek volledig ingevuld aan ons terug te bezorgen? Bedankt.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IZOVKw:ref

N. D.

Naar: KREFEL

13/04/2023

Beste,Het is ook een defect aan het toestel.Maar omdat er gebruikschade is aan de buitenkant van het toestel gaan ze er vanuit dat het toestel gevallen is.Wat dus niet zo is.Het defect aan het toestel staat bekend dat dit meerdere keren bij dit toestel gebeurt dat hebben jullie medewerkers zelf gezegd in de winkel.Ik heb foto´s gekregen van de buitenkant maar niet van de binnen kant waar het defect zich voordoet.Als er verder niets aan gedaan wordt laat ik het toestel terug komen en laat ik er door een andere bekende herstel dienst naar kijken en neem ik verdere stappen.Mvg.

KREFEL

Naar: N. D.

18/04/2023

Beste klant,Zoals gevraagd, sturen we jou in bijlage de fotos van de binnenkant van jouw toestel.Helaas kan deze niet behandeld worden binnen de garantie aangezien er duidelijk fysische schade aanwezig is en dit werd vastgesteld door de technische dienst.Mogen we jou vragen om jouw antwoord op het bestek te laten weten.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Bien vous,CarmenCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Forwarded Message --------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IZObSi:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform