Terug

samsung wrls headphone

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: MediaMarkt

03/08/2023

beste8februari koopt men zoontje oortjes in media martkt te hasselt7juli brengen we ze onder garantie terug binnen dat het rechteroortje niet meer werkt.vandaag bel ik wat er van is dat ik er niets over hoor. krijg ik te horen dat ik 104 euro moet betalen en krijg ik er nieuwe of wel betaal ik 67.45 voor ongerepareerde oortjes en onderzoekskosten ofwel betaal ik niks worden ze vernietigdmij gaat het erom dat ze me nooit hebben gecontacteerd dat er zoveel kosten aan waren verbonden dan had ik ze nooit binne gedaan enn dan onder garantie nog wel waar is de logica??ik viond dit afzetters vooral geldwolven naar een kind van 14 jaar dan nog wel ik hoop dat jullie me kunnen helpen aub mvg kim

Berichten (11)

MediaMarkt

Naar: K. P.

03/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230803-027614.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34951---]

MediaMarkt

Naar: K. P.

07/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

MediaMarkt

Naar: K. P.

07/08/2023

Beste meneermevrouw Pipeleers,Wij hebben een antwoord ontvangen van de winkel van Hasselt De oortjes zijn op 7 juli binnengebracht in de vestiging te Hasselt waarna deze zijn opgestuurd naar de technische dienst.Daar heeft men vastgesteld dat de oortjes zwaar vervuild zijn. Dit is uitgesloten van de fabrieksgarantie.Eenmaal de fabrieksgarantie komt de vervallen, krijgt de klant inderdaad een bestek waarin staat wat de kosten zijn voor de herstelling.In dit geval gaat het om een omruiling waarbij de verzend en onderzoekskosten voor rekening van de klant zijn.Op 13 juli heeft de technische dienst een bestek verzonden naar de klant.Op 20 juli is er vervolgens een tweede mail gestuurd naar de klant met de vraag om ons feedback te geven op het bestek.Een derde mail werd op 26 juli verstuurd Tot op heden hebben wij geen antwoord mogen ontvangen Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:009074:01039---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:009074:01039---]

K. P.

Naar: MediaMarkt

07/08/2023

Ik vind dit em ronduit schandalig dat er zonder een mail te sturen om eerst te bespreken hoeveel kosten er aan zijn verbonden zoveel llots word aangerekend Ik wil men oortjes terug zonder kosten te betalen ongemaakt Ik vind jullie geld wolven Overal lees ik slecht over jullie dus ik ben naar de krant gestapt Men vader is politie hij is er mee bezig Testaankoop is op de hoogte Ik wil pen oortjes in media markt terug zien deze week of dit gaat voor jullie gevolgen krijgenEen kind van 14 jaar zo bedotten 85 € heeft hij voor gespaard En dan zou hij 104... of 67... euro moeten opleggen om iets cmwat van hem is terug te krijgen niet gemaakt nooit kan dit En mail enkel 20 juli ene ontvangen in spam nog wel waar blijft jullie telefonisch contact dan? Mvg Kim

K. P.

Naar: MediaMarkt

07/08/2023

En dan nog beweren jullie dat ze niet weer werken dat ze niet meer inschakelen terwijl ze nog werken toen we ze binnen brachten enkele rechts was het zachter can geluid dus wie liegt ik wil een fatsoenlijke tegemoetkoming een 25 euro was voldoen om te vragen maar geen 104 of 67 €

MediaMarkt

Naar: K. P.

07/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230807-006315.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34950---]

MediaMarkt

Naar: K. P.

07/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230807-006321.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34947---]

K. P.

Naar: MediaMarkt

07/08/2023

Ik vind dit em ronduit schandalig dat er zonder een mail te sturen om eerst te bespreken hoeveel kosten er aan zijn verbonden zoveel llots word aangerekend Ik wil men oortjes terug zonder kosten te betalen ongemaakt Ik vind jullie geld wolven Overal lees ik slecht over jullie dus ik ben naar de krant gestapt Men vader is politie hij is er mee bezig Testaankoop is op de hoogte Ik wil pen oortjes in media markt terug zien deze week of dit gaat voor jullie gevolgen krijgenEen kind van 14 jaar zo bedotten 85 € heeft hij voor gespaard En dan zou hij 104... of 67... euro moeten opleggen om iets cmwat van hem is terug te krijgen niet gemaakt nooit kan dit En mail enkel 20 juli ene ontvangen in spam nog wel waar blijft jullie telefonisch contact dan? Mvg Kim

K. P.

Naar: MediaMarkt

07/08/2023

En dan nog beweren jullie dat ze niet weer werken dat ze niet meer inschakelen terwijl ze nog werken toen we ze binnen brachten enkele rechts was het zachter can geluid dus wie liegt ik wil een fatsoenlijke tegemoetkoming een 25 euro was voldoen om te vragen maar geen 104 of 67 €

MediaMarkt

Naar: K. P.

07/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230807-006315.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34950---]

MediaMarkt

Naar: K. P.

07/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230807-006321.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34947---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform