Terug

Samsung TV QLED 55

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: SAMSUNG BENELUX

09/06/2021

Beste,Ik heb een Samsung TV QE55Q95T aangekocht bij TVREUS.NL op 28 maart 2021.De volgende dag was die al geleverd. Na het aansluiten van de TV enkel HDMI kabel en stroomtoevoer aangesloten.( er is niets veranderd in de opstelling van de TV bij de Vorige samsung tv)Na een tijdje kijken valt het geluid weg voor 2 seconden en speelt dan gewoon terug verder. Dit kan je enkele malen tegenkomen bij het kijken naar de TV op een avond. Het gebeurd sporadisch en is niet te achterhalen wanneer het zal gebeuren. We hebben dit gemeld bij TVREUS.NL en zij hebben mij dan een reparatie beloofd. Dus de TV terug naar TVREUS. Zij hebben dan een nieuw Scherm geleverd enkel het scherm want de one connect box en kabel zijn dezelfde gebleven. Terug de tv opgehangen en dezelfde avond deed het geluid weer lastig ( terug hetzelfde probleem) geluid valt weg. Terug gebeld en ik moest Samsung Contacteren nu. Zo gedaan, moest er een technieker van Servilux langskomen om dit te herstellen. De eerste maal langsgekomen en een nieuwe print plaat in de one connect box geplaatst. Is vertrokken en het probleem was niet verholpen. Terug Samsung gebeld en terug Servilux langsgekomen Na 2 weken een afspraak kunnen maken. Ditmaal hebben ze nieuwe speakers in de tv geplaatst alsook een nieuwe one connect kabel.Terug vertrokken en het probleem is terug niet verholpen dus.Weer Samsung gebeld en er moest terug een technieker van Servilux langskomen ditmaal om de software en firmware up te daten. Weeral is het probleem niet verholpen en blijft dit aanslepen. Wij hebben er genoeg van en willen een Nieuwe TV. Dit kan echt niet meer en ik ben het beu om een halve dag te wachten omdat er terug een technieker langskomt waarmee het probleem niet zal verhelpen Na 4 keer heb ik er geen goed oog op. Samsung Gebeld en ze willen nogmaals een technieker langs sturen. Maar dit gaat te ver ik wil een nieuwe TV.

Berichten (1)

M. D.

Naar: SAMSUNG BENELUX

29/06/2021

Probleem nog altijd niet opgelost !!!!!We zijn het moe en nemen verdere stappen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform