Terug

samsung tv na minder dan 4jaar al stuk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. A.

Naar: SAMSUNG BENELUX

03/03/2020

beste, ik bestelde 4jaar geleden een tv bij mediamarkt .reeds maanden geleden begonnen de problemen met het scherm.het bovenste gedeelte vh scherm begon een zwarte shaduw te vertonen , 1st af en toe en sinds 2weken constant.De tv is nu net 4jaar oud en voor een tv van 1000euro verwacht ik toch een langere levensduur dan 3,5jaar.ik heb via fb contact opgenemen met samsung om dit mee te delen en dat ik iets van hun verwacht.Hun voorstel was een reparatie waarvan ik quote je hebt 2 jaar fabrieksgarantie. Een defect als deze kan hierbuiten natuurlijk verholpen worden maar dit zal wel gaan kosten. Indien er gebruik gemaakt kan worden van een coulanceregeling zal de monteur dit benoemen en toepassen. Om de monteur in te schakelen heb ik wel wat meer informatie nodigtoen ik vroeg naar de te verwachten kosten kreeg ik dit antwoord :Het paneel kost ongeveer €475. Hier komen dan nog kosten bij van de monteur en eventueel andere benodigde onderdelen. maw reparatie zou meer dan de helft kosten dan de tv reeds heeft gekost maw de tv kost me opeens 1600euro ipv 1000 die ik 4j geleden betaalde.ik wil zekerheid dat zei min 80%vd kosten op hun nemen daar dit niet kan voor zo een jong toestel.daarboven kreeg ik ook en alternatieve oplossing. Deze kan ik vrijblijvend bekijken en kan eventueel dan alsnog overstappen op een reparatie. Je krijgt dan toegang tot een speciale webshop met nieuwe tv's tegen een gereduceerde prijs gedurende een week.heb deze site bekeken maar dit zijn ook allemaal toestellen van over de 1000euro

Berichten (2)

T. A.

Naar: SAMSUNG BENELUX

18/03/2020

Beste, ik wacht nog steeds op antwoordt van jullie met een tegemoetkoming voor dit defect

T. A.

Naar: SAMSUNG BENELUX

02/04/2020

Geacht samsung,dit is mijn laatste mail alvorens de advocaten van test aankoop in te schakelen.Ik wens reactie op mijn klacht daar dit niet toelaatbaar is dat een veel voorkomend probleem van jullie tv's zomaar onbeantwoord blijft en zonder tegemoetkoming of herstelling


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform