Terug

Samsung private lease

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: SAMSUNG BENELUX

25/01/2024

Beste,Mijn vrouw wou voor de dochter een gsm bestellen (de hare is stuk) via Samsung private lease.We vinken huren aan op de website. Dan zouden we 4 dingen moeten hebben klaar liggen (Bankaart, Mobiele telefoon, Identiteitskaart, laatste bankafschrift).Als je dan verder gaat moet je eerst aansluitkosten betalen.Na die betaling moet je plots meer informatie geven waaronder je laatse belastingsaangifte, loonbrief en nog een hoop andere zaken die niet vermeld werden in het begin.Gezien onze tijd beperkt was hebben we op de button later afwerken geklikt, er zou volgens de melding op de website een email verzonder worden waarin een link zou zitten om alles verder af te werken.Niets ontvangen. Als je dan op de website gaat zoeken naar informatie om hen te contacteren krijg je foute telefoonnummers en email adres. Je komt bij de samsung reparatiedienst binnen die mij vertelde dat ze mij niet konden helpen, en dat de telefoon en email NOG STEEDS de foute is.Ik ben nu 80 euro kwijt en kan op geen enkele manier contact opnemen om dit recht te zetten en eventueel de telefoon van onze dochter te bekomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform