Beste Paul,Bedankt voor jouw bericht. Wij hebben jouw dossier uitvoerig bekeken en stellen vast dat het hele dossier niet helemaal correct werd behandeld door de hersteldienst. Daarom zijn wij ook bereid om de door jou gemaakte kosten van 71,91 euro ter vergoeden.Hiervoor ontvangen wij graag de factuur van je aankoop bij FixPart samen met het betaalbewijs en het rekeningnummer waarop wij het bedrag naar mogen storten. Eens ontvangen, vragen wij de vergoeding aan bij onze administratieve dienst.Voor het geleden ongemak bieden wij je een voucher van 30 euro dat je kan gebruiken via onze website. De voucher is één jaar geldig en kan je gebruiken voor ons hele assortiment. We horen graag of je hiermee akkoord gaat.In afwachting van jouw antwoord, wens ik je alvast een heel fijne dag verder!Met vriendelijke groet,Christof van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On March 6, 2024 at 3:41 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be