Terug

Samsung Jet 75 complete vervanging van stofopvangbak te gebruiken met clean station

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Cool blue

06/03/2024

Beste, op 9 januari bracht ik de stofopvangbak die stuk was, binnen bij Coolblue Wilrijk. Het toestel was op dat ogenblik nog in garantie. Na 3 maal over en weer naar de winkel te komen om het juiste onderdeel te krijgen voor de stofzuiger, is na twee maand de stofzuiger terug gekomen met de boodschap dat het toestel correct werkt en niet kan worden gerepareerd. Ik heb dan zelf maar via internet het juiste onderdeel nummer voor de opvangbak opgezocht en besteld bij fixpart.be. Ik verwacht een degelijke compensatie van Coolblue: voor de aankoop van het onderdeel bij fixpart 71,91 EUR + een billijke vergoeding voor al het ongemak van het over en weer rijden naar de winkel in Wilrijk en voor het ongemak van meer dan 2 maand de stofzuiger te moeten missen.

Berichten (2)

Cool blue

Naar: P. V.

07/03/2024

Beste Paul,Bedankt voor jouw bericht. Wij hebben jouw dossier uitvoerig bekeken en stellen vast dat het hele dossier niet helemaal correct werd behandeld door de hersteldienst. Daarom zijn wij ook bereid om de door jou gemaakte kosten van 71,91 euro ter vergoeden.Hiervoor ontvangen wij graag de factuur van je aankoop bij FixPart samen met het betaalbewijs en het rekeningnummer waarop wij het bedrag naar mogen storten. Eens ontvangen, vragen wij de vergoeding aan bij onze administratieve dienst.Voor het geleden ongemak bieden wij je een voucher van 30 euro dat je kan gebruiken via onze website. De voucher is één jaar geldig en kan je gebruiken voor ons hele assortiment. We horen graag of je hiermee akkoord gaat.In afwachting van jouw antwoord, wens ik je alvast een heel fijne dag verder!Met vriendelijke groet,Christof van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On March 6, 2024 at 3:41 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

P. V.

Naar: Cool blue

08/03/2024

Dank u, ik mail de factuur en de gevraagde informatie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform