Terug

Samenwoonactie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. T.

Naar: Colruyt

22/04/2021

Hallo, eind februari 2021 zijn we gaan samenwonen. Eerder had ik al gehoord van de samenwoonactie van Colruyt waarop je korting krijgt bij een minimum totaalbedrag bij je aankopen. We schreven ons dus in. Ondertussen ben ik ook zwanger en schreef in voor de 'baby aan boord actie'. Nu kreeg ik volgend antwoord van de helpdesk: Beste mevrouw,Bedankt dat u aan onze actie dacht bij het gaan samenwonen. In onze database zie ik echter dat u al deelneemt aan de Baby Aan Boord-actie. Per koppel is er slechts één deelname tegelijk toegestaan. Ik kan dus geen gevolg geven aan uw Samenwoon-inschrijving, waarvoor mijn excuses.Verder kreeg ik geen gevolg op mijn aanvraag. Ik begrijp niet dat deze momenten in iemands leven niet mogen samenvallen volgens Colruyt.Een gepaste service zou zijn dat beide acties van toepassing mogen zijn op 1 zelfde klant en dat ik dus ook kan geniet van de samenwoonactie als trouwe Colruytklant.

Berichten (2)

C. T.

Naar: Colruyt

10/05/2021

Hallo, graag had ik een oplossing gekregen voor mijn klacht.Met vriendelijke groet

Colruyt

Naar: C. T.

12/05/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform