Hallo, eind februari 2021 zijn we gaan samenwonen. Eerder had ik al gehoord van de samenwoonactie van Colruyt waarop je korting krijgt bij een minimum totaalbedrag bij je aankopen. We schreven ons dus in. Ondertussen ben ik ook zwanger en schreef in voor de 'baby aan boord actie'. Nu kreeg ik volgend antwoord van de helpdesk: Beste mevrouw,Bedankt dat u aan onze actie dacht bij het gaan samenwonen. In onze database zie ik echter dat u al deelneemt aan de Baby Aan Boord-actie. Per koppel is er slechts één deelname tegelijk toegestaan. Ik kan dus geen gevolg geven aan uw Samenwoon-inschrijving, waarvoor mijn excuses.Verder kreeg ik geen gevolg op mijn aanvraag. Ik begrijp niet dat deze momenten in iemands leven niet mogen samenvallen volgens Colruyt.Een gepaste service zou zijn dat beide acties van toepassing mogen zijn op 1 zelfde klant en dat ik dus ook kan geniet van de samenwoonactie als trouwe Colruytklant.