beste,Op 30/01/2023 stuurden we onderstaande mail naar Poltronesofa, maar nog steeds geen enkele reactie ontvangen :mvgRaes LucIk contacteer u nog een laatste maal in verband met mijn bestelling bij Poltrone Sofa (klantencode: 40030.002726, bestelnummer 2022/Q4/335). Een kopie van de bestelbon en de factuur zijn aangehecht als bijlage. Op 16 april 2022 kochten wij in uw winkel te Aartselaar een nieuwe zetel. Bij het opmaken van de bestelbon en in het ingeven van de bestelling, maakt uw verkoper een fout in de keuze van de kleuren. Zo werden 2 van de drie stukken in de kleur Wolkgrijs besteld, en het derde stuk in de kleur Zeildoekgrijs. Alle stukken dienden Wolkgrijs te zijn. Toen de zetel op 15 juni 2022 werd geleverd, werd deze fout ook door ons vastgesteld. Wij hebben toen onmiddellijk contact met uw winkel opgenomen om u de kans te geven deze fout recht te zetten en de correcte stof te leveren. Na herhaaldelijk aandringen via telefoon en mail (zie hieronder), bevestigde u uiteindelijk op 21 oktober 2022 (!) dat de nieuwe stof besteld was en na levering door u zou vervangen worden. Ondertussen zijn we reeds 14 weken verder, en mogen wij van uw bedrijf opnieuw geen enkele reactie ontvangen omtrent de mogelijke levertermijn. Uw originele bestelbon vermeldt als indicatieve levertermijn 9 weken. Deze termijn is intussen ruimschoots verstreken voor de levering van enkel de nieuwe stof. Wij hebben wederom reeds diverse malen telefonisch contact opgenomen en meerdere e-mails verzonden (zie hieronder), echter zonder enige reactie. Het gedrag van uw firma is totaal onacceptabel, en onwaardig aan het imago dat het zich wil aanmeten in België. Wij dringen hierbij voor een laatste maal aan op reactie van uw zijde omtrent de levering van de correcte stof en het vervangen daarvan. Bij gebrek aan reactie van uw zijde binnen de 10 dagen, zullen wij ons genoodzaakt zien om een klacht neer te leggen via Test-Aankoop en de Consumentenombudsdienst ter regeling van dit geschil. Wij bezinnen ons intussen ook over eventuele verdere (al dan niet gerechtelijke) stappen ter invordering van een schadevergoeding. Wij wensen u hiervan een goede ontvangst toe en hopen op een spoedige reactie. Met vriendelijke groet, Luc Raes