Terug

SALDOBON 25101510202243

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

G. D.

Naar: KREFEL

17/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 28-11-2023 kocht ik een PRINTER CANON TS635A BK in uw winkel en betaalde ik er 79,00€ voor. Na 11-11-24 vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Namelijk , de verbinding met de computer valt af entoe uit, e, na elke herinstallatie op mijn computer lukt het printen . In het bijzonder, [BESCHRIJVING VAN HET DEFECT]. op 26-12-2042 geef ik mijn toestel voor de TWEEDE keer binnen om volgende fout op te sporen nl: HET TOESTEL VERLIEST NA EEN PAAR DAGEN NIET GERBRUIK DE CONNECTIE MET DE P.C. KLANT "IKZELF" ben telkens verplicht de printer op mijn p.c. opnieuw te installeren. ik doe dit verschillende dagen na elkaar en telkens opnieuw installeren; doch steeds opnieuw en opnieuw en daN werkt de printer nomaal na elke herinstallatie. IK KRIJ.G NU NA DE TWEEDE HERSTELLING EEN SALDOBON VAN 40€. OPMERKING /ter staving van goede werking computer: Ik kocht bij jullie om mij te depaneren een nieuwe printer en deze doehet nu al zeker 30 dagen OF MEER zonder dat ik deze moet herinstalleren , waaruit ik meen te mogen besluiten dat de het uitvallen van canon :TS635A BK wel een fout vertoont. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, ghislain DE WILDE Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (3)

KREFEL

Naar: G. D.

27/01/2025

Beste, We hebben je aanvraag goed ontvangen. In bijlage vinden jullie alvast het rapport van de hersteller. Zoals genoteerd op het rapport is er geen defect vastgesteld. Alvast onze excuses voor de opgelopen ongemakken. Bedankt voor je vertrouwen in Krefel. Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Kilian Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 17/01/2025 13:00 Aan: customercare@krefel.be Onderwerp: SALDOBON 25101510202243 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0G7iG1:ref

G. D.

Naar: KREFEL

27/01/2025

Beste Hersteldienst Krefel Aan Test-aankoop : Klachtnummer 11888259 Ik heb tot op vandaag 27-01-2025 het toestel, (Printer) nog niet uitgepakt en aldus nog niet gebruikt sinds mijn afhaling in Oudenaarde, omdat ik wachtte op antwoord van jullie. Ik zal het vandaag dus uitpakken en testen. Indien dezelfde fout zich opnieuw voordoet wat kan ik dan doen?? Komt er dan iemand van jullie de fout bij mij thuis vaststellen ?? Helaas, is er door jullie geen fout vastgesteld. En wat denkt jullie hersteldienst van deze vaststelling nl. Ik kocht, als voorlopige oplossing, een nieuw toestel bij jullie een TS 3500. (GA MAAR NA ) en: IK INSTALLEER HET TOESTEL OP 21/11/2024 TOT OP HEDEN IS DE DRAADLOZE VERBINDING TUSSEN MIJN TS3500 EN MIJN COMPUTER NOG GEEN ENKELE KEER WEGGEVALLEN DUS: Is mijn redenering dat de oorzaak bij het toestel TS6300 ligt, of ben ik fout ???? Opmerking: bij indienen van het toestel TS6300, zowel de eerste als de tweede keer ben ik door niemand op de hoogte gebracht van deze regeling " indien geen storing wordt vastgesteld zal de kostprijs 40.00€ zijn. Hopelijk volgen jullie mijn redenering en dien ik die 40€ niet te betalen. Graag zo gauw mogelijk uitsluitsel hierover. Met vriendelijke groet Ghislain DE WILDE

Bemiddeling door Testaankoop 27 januari 2025

KREFEL

Naar: G. D.

31/01/2025

Beste, We hebben je aanvraag goed ontvangen. We nodigen de klant uit voor de printer binnen te brengen voor deze te kunnen nakijken. Alvast onze excuses voor de opgelopen ongemakken. Bedankt voor je vertrouwen in Krefel. Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Kilian Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 27/01/2025 11:45 Aan: customercare@krefel.be Onderwerp: Nieuw bericht van GHISLAIN D ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0GShGy:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform