Geachte mevrouw/heer,
Op 28-11-2023 kocht ik een PRINTER CANON TS635A BK in uw winkel en betaalde ik er 79,00€ voor.
Na 11-11-24 vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Namelijk , de verbinding met de computer valt af entoe uit, e, na elke herinstallatie op mijn computer lukt het printen .
In het bijzonder, [BESCHRIJVING VAN HET DEFECT].
op 26-12-2042 geef ik mijn toestel voor de TWEEDE keer binnen om volgende fout op te sporen
nl: HET TOESTEL VERLIEST NA EEN PAAR DAGEN NIET GERBRUIK DE CONNECTIE MET DE P.C.
KLANT "IKZELF" ben telkens verplicht de printer op mijn p.c. opnieuw te installeren.
ik doe dit verschillende dagen na elkaar en telkens opnieuw installeren; doch steeds opnieuw en opnieuw en daN werkt de printer nomaal na elke herinstallatie.
IK KRIJ.G NU NA DE TWEEDE HERSTELLING EEN SALDOBON VAN 40€.
OPMERKING /ter staving van goede werking computer:
Ik kocht bij jullie om mij te depaneren een nieuwe printer en deze doehet nu al zeker 30 dagen OF MEER zonder dat ik deze moet herinstalleren , waaruit ik meen te mogen besluiten dat de het uitvallen van canon :TS635A BK wel een fout vertoont.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
ghislain DE WILDE
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs