Terug

Saldo ontoereikend en wel genoeg op de rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

27/11/2024

Ik stond deze ochtend in de winkel. En moest 25,38€ betalen. Met 27€ nog op de rekening moet dit lukken. Toch kreeg ik weeral (niet de eerste keer) melding saldo ontoereikend. Ik ga zien op de app. En ja hoor staat toch genoeg op. Ik heb dan 27€ overgemaakt naar mijn KBC rekening en via daar de aankoop betaald. ING beweert dat er niet voldoende opstaat. Ja nu wel… toen in de winkel niet. Nadien kwamen ze dan af met een technische storing. Ben blijkbaar ineens bij Telenet beland…. Ik vind dit persoonlijk echt niet kunnen en enorm gênant ook om zo in de wijken aan de kassa te staan. De klassiekers zelf laten zien dat er net voldoende opstond. Als de persoon via de chat kan zien welke transactie gewijgerd is dan kon hij ook zien dat ik na die weigering de overschrijving heb uitgevoerd.

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: S. D.

16/12/2024

Beste mevrouw De Ridder, Wij hebben uw onderstaande klacht goed ontvangen en onderzocht. Zoals reeds bevestigd aan u via onze klantendienst was er niet voldoende saldo op het moment van de betaling. Er werd u aangeraden om de uitgaande transacties te controleren. Wij kunnen u geen bijkomende informatie verschaffen. Met vriendelijke groeten, Customer Care Client Services T +32 (0)2 547 61 01 E klachten@ing.be ING België Sint Michielswarande 60, 1040 Etterbeek


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform