Terug

safespot +

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Telenet

02/09/2021

Beste,Op de website Mijn Telenet kan je safespot+ bestellen voor maar €8/mnd. Nergens staat er vermeld dat dit pas is van een bepaald abonnement.Ik kon deze optie dus niet toevoegen aan mijn abonnement en heb dit gemeld aan een Telenet shop. Deze mensen hebben er werk van gemaakt en een CASE geopend en binnen de 7 dagen kreeg ik antwoord. Dezelfde dag kreeg ik een SMS van Telenet dat mijn abonnement Safespot+ niet ondersteund. Hiervoor heb ik naar Telenet gebeld en werd er me gezegd dat ik maar moet upgraden naar een ONE (up) abonnement. Deze 2 abonnementen hebben Safespot(+) inbegrepen.Upgraden naar 1 van deze abonnenten kost mij wel meer dan €8/mnd.Dit noem ik nog eens een mooi zaakje van legale oplichterij!

Berichten (1)

Telenet

Naar: G. V.

07/09/2021

Klantennummer: 745582719 Beste, Hierbij bevestig ik graag ons persoonlijk gesprek van 07/09/2021 over uw klacht. Bedankt voor het gesprek. Nog een fijne dag gewenst. Jurgen Telenet Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform