Beste, onze vlucht bij Ryanair is geannuleerd enkele dagen voor het vertrek naar huis. Ons vlucht was gepland voor 30/07 vanuit Genoa naar Charleroi, echter was deze geannuleerd. Zodra wij het bericht van annulatie ontvangen hebben, waren wij enkel bezig met het opzoeken van een oplossing om terug naar huis te keren, de hele situatie heeft ons veel stress en tijd gekost, tijd die wij wilden gebruiken om te kunnen genieten van ons welverdiende vakantie. Na lang zoeken hebben wij helaas maar 1 vlucht kunnen vinden, namelijk Milan-Parijs Beauvais, absoluut niet ideaal, maar onze enige kans om thuis te geraken. Wij hebben onze vakantie vroegtijdig moeten beendigen, aangezien deze vlucht op 29/07 plaatsvond. Kosten voor ons verblijf hebben wij dus ook niet kunnen recuperen, laat staan dat wij een stuk van ons verlof kwijtwaren. Ik en mijn partner hebben eerst onze huurauto moeten afzetten aan de luchthaven van Genoa, om daarna terug met de bus naar het stad te keren, om vanuit het stad de bus te kunnen nemen naar Milaan (3 uur onderweg). Vanuit Milaan had onze vlucht vertraging (1,5 uur), waardoor wij vanuit Beauvais geen vervoer meer hadden, en de enige oplossing was om de enige bus te nemen die naar centrum parijs reed (1,5 uur). Vanuit Parijs hebben wij na veel zoeken (het was al ondertussen 2 uur in de nacht), via een metro en een bus, alsnog in de andere luchthaven van Parijs geraakt, om vandaar om 3:30 de bus naar Brussel Noord te kunnen nemen. Hou er rekening mee dat wij niet gekleed waren voor het koude weer s'nachts in Parijs, bezweet na al het lopen achter metro/ bus, en uiteindelijk de eerste dagen in Belgie ziek moeten doorbrengen. Rond 8 uur op 30/07 waren wij gelukkig in Brussel Noord aangekomen, waar wij nog de trein naar huis (Vilvoorde) hebben moeten nemen en een kwartier te voet tot wij thuis waren. Volledig uitgeput en ziek hebben wij de hele dag geslapen, om maandag aan ons werkweek te moeten beginnen. Een reis waar wij erg naar uitkeken en eindelijk met ons 2 wilden ontspannen is uitgedraad op een ervaring die ik mijn grootste vijand niet wens.Dit hele ervaring was een ware nachtmerrie. Ik heb gelezen over de EU261 regeling, waardoor wij al een deel van onze financiele en morele schade vergoed zouden krijgen. Via de site van Ryanair heb ik een claim proberen in te dienen, echter kreeg ik een error telkens als ik tijdens de laatste stap op Bevestigen klikte. Ik heb contact proberen op te nemen met Ryanair, helaas krijg ik enkel een standaard bericht van hun chatrobot. Ik richt mij tot testaankoop omdat ik geen raad meer weet, ik en mijn partner voelen ons compleet genegeerd en in de steek gelaten door Ryanair. Help ons aub!