Terug

Ryanair ref: 28853193/PSUPYP DOSSIERNR’ 03438271

Closed Openbaar

Klacht

. .

Naar: RYANAIR

01/01/0001

Beste, Uw ref.:00S3X1tm5n._5003XOaD5w Het betreft een geschrapte vlucht van Ryanair dd. 18 juli 2018(!!!) van Brussel naar Porto. De groepsvordering van Test aankoop heeft geleid tot een overeenkomst met Ryanair waarbij aan de gedupeerden een voucher werd beloofd van 500 euro voor twee personen. Deze voucher kon gebruikt worden om alsnog reizen te boeken. Een uitbetaling werd eveneens voorzien, zij het na één jaar. De bewuste voucher heb ik met veel moeite en mede door jullie tussenkomst gekregen in december 2023. Na de voorziene wachttijd van één jaar vroeg ik de uitbetaling begin januari 2024. Ryanair beschikt over alle gegevens om deze zaak af te handelen en beloofde mij binnen de dertig dagen over te gaan tot de uitbetaling. Inmiddels zijn we veertig dagen verder en via de een gesprek met de chatbox ( in het Engels uiteraard, want plots kennen ze nog enkel één taal), krijg ik de raad nog enkele weken geduld te oefenen. Een vliegtuigmaatschappij die jaarlijks miljoenen passagiers vervoert slaagt er dus kennelijk niet in om, na bijna zes jaar, een simpele overschrijving tot een goed einde te brengen. Wellicht is dit verhaal kenmerkend voor de houding van Ryanair ten aanzien van hun cliënteel. Ik houd jullie verder op de hoogte. Hoogachtend Jos Vandewal


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform