Geachte,
Wij vragen bijstand ivm een geboekte vlucht bij eDreams van Brussel naar Lissabon via Tap.
De heenvlucht was op 20/06/2024 en terugvlucht op 30/06/2024. eDreams-reserveringsnummer:
14564324980
De boeking omvatte heen en terugvlucht voor 4 personen met 3 ruimbagage ’s. zie document 1
Op 20/06/2024 komen we in Zaventem aan en blijkt onze ruimbagage niet te zijn betaald, dus die opnieuw betaald zie document 2 en vertrokken.
Op 30/06/2024 komen we op de luchthaven aan in Lissabon en weeral blijkt onze ruimbagage niet te zijn betaald. Dus eerst vragen waar we moeten zijn en opnieuw aanschuiven in de rij.
Na onze ruimbagage opnieuw te hebben betaald zie document 3 gaan inchecken en komen tot de conclusie dat de gate al was gesloten .
Dus nieuwe vlucht moeten boeken aan 500/pp zie document 4a,4b,4c,4d.
Dus hebben wij een compensatie aangevraagd bij eDreams voor zowel de ruimbagage als de vluchten maar dat blijkt dus niet te kunnen volgens hun.
Het is toch niet onze fout dat de ruimbagage ’s niet zijn betaald aan Tap, wij hebben die betaald aan eDreams zie document 1.
En ze schuiven alles van zich af:
Als tussenpersoon in deze situatie zijn wij echter gebonden aan de algemene voorwaarden van TAP Portugal. Dit betekent dat de uiteindelijke beslissing van de aanbieder helaas buiten onze controle ligt. Deze zin gebruiken ze altijd bij welke vraag dan ook.
Ik hoop echt dat jullie ons kunnen helpen….
Domenico Maniscalco
Berkenstraat 70
3665 As
Tel. 0475663779
Korte beschrijving van uw probleem