Terug

Ruimbagage niet betaald bij vlucht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

D. M.

Naar: eDreams

12/07/2024

Geachte, Wij vragen bijstand ivm een geboekte vlucht bij eDreams van Brussel naar Lissabon via Tap. De heenvlucht was op 20/06/2024 en terugvlucht op 30/06/2024. eDreams-reserveringsnummer: 14564324980 De boeking omvatte heen en terugvlucht voor 4 personen met 3 ruimbagage ’s. zie document 1 Op 20/06/2024 komen we in Zaventem aan en blijkt onze ruimbagage niet te zijn betaald, dus die opnieuw betaald zie document 2 en vertrokken. Op 30/06/2024 komen we op de luchthaven aan in Lissabon en weeral blijkt onze ruimbagage niet te zijn betaald. Dus eerst vragen waar we moeten zijn en opnieuw aanschuiven in de rij. Na onze ruimbagage opnieuw te hebben betaald zie document 3 gaan inchecken en komen tot de conclusie dat de gate al was gesloten . Dus nieuwe vlucht moeten boeken aan 500/pp zie document 4a,4b,4c,4d. Dus hebben wij een compensatie aangevraagd bij eDreams voor zowel de ruimbagage als de vluchten maar dat blijkt dus niet te kunnen volgens hun. Het is toch niet onze fout dat de ruimbagage ’s niet zijn betaald aan Tap, wij hebben die betaald aan eDreams zie document 1. En ze schuiven alles van zich af: Als tussenpersoon in deze situatie zijn wij echter gebonden aan de algemene voorwaarden van TAP Portugal. Dit betekent dat de uiteindelijke beslissing van de aanbieder helaas buiten onze controle ligt. Deze zin gebruiken ze altijd bij welke vraag dan ook. Ik hoop echt dat jullie ons kunnen helpen…. Domenico Maniscalco Berkenstraat 70 3665 As Tel. 0475663779 Korte beschrijving van uw probleem


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform