Beste,Op 30/04/2023 hebben wij een Rowenta steelstofzuiger gekocht.Eind februari van dit jaar merkten wij dat één van de wieltjes op het mondstuk vooraan kapot was en rubbersporen naliet op de vloer.Aangezien dit nog onder garantie viel, hebben wij het mondstuk op 27/02/2024 binnengebracht bij BP electro in Ransart, een erkend Rowenta-hersteller.Toen ik na twee weken nog steeds niets had gehoord, heb ik een eerste mail gestuurd (11/03 naar bpelectro.sav@gmail.com) met de vraag naar de status van mijn herstelling. Ik heb daarna nog twee follow-up mails gestuurd (13/03 en 21/03), steeds zonder antwoord.Ik heb ook telefonisch contact proberen opnemen met BP Electro. Echter, wanneer ik naar het telefoon nr. (071 37 37 09) belde dat vermeld stond op het ontvangstbewijs, werd ik door een automatisch bericht vriendelijke verzocht om een email te sturen.Het gsm-nr (0498 70 11 22) dat vermeld stond op het ontvangstbewijs blijkt helemaal niet te bestaan.Ik heb dan uiteindelijk een eerste mail gestuurd (09/04) naar de klantendienst van Rowenta (contact-be@rowenta.com).We zijn sinds die eerste mail meer dan een maand (en verschillende emails met een medewerker genaamd Sonja) verder, maar ik weet tot op heden nog steeds niet wat de status van mijn herstelling is.De persoon van de klantendienst ging initeel zelf contact proberen opnemen met BP Electro. Dit is volgens mij niet gelukt. Op 23/04 kreeg ik het volgende bericht Uw zaak is intern overgedragen aan een andere afdeling, die rechtstreeks contact heeft met BP. Nu is het slechts een kwestie van een paar dagen. Ik zal aan het eind van de week een antwoord hebben over de status van de reparatie van uw apparaat.Een week later nog steeds geen feedback.Na de zoveelste herinnerings-mail kreeg ik op 02/05 het volgende bericht: Ik zal contact opnemen met de verantwoordelijke afdeling voor meer informatie en neem contact met u op.Intussen zijn we weeral twee weken verder, zonder enige feedback.Het is nu 2 maanden geleden sinds wij onze stofzuiger hebben binnen gebracht voor herstelling. Tientallen mails en telefoons later weet ik nog steeds van niks!Ik vind dit eerlijk gezegd onaanvaardbaar!!Dat het lang kan duren vooraleer een apparaat hersteld is, daar kan ik inkomen, maar COMMUNICEER AUB!Nu laat men mij volledig in het ongewisse.Mocht ik niet zo ver van Ransart wonen, ik stond allang zelf terug aan het hersteldepot om uitleg te vragen.Ik zou graag ASAP mijn stofzuiger terugkrijgen, hersteld of vervangen! Rowenta (zowel het bedrijf, de hersteldienst als de customer service) heeft voor mij compleet afgedaan. Ik vind het erg om te zeggen, maar ik koop nooit nog iets van Rowenta!Misnoegde groeten,M.R.