Terug

Rouwbrieven te laat verstuurd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: bpost

08/02/2024

Geachte,Wij zijn zeer teleurgesteld, verdrietig en voelen ons vooral machteloos ...de rouwbrieven van mijn plots overleden vader waren verdwenen, tot ze plots 3 (!!!) weken te laat werden bezorgd...zeer pijnlijk, want familie en vrienden de kans geven om afscheid te komen nemen van hun geliefde kan je maar 1 keer doen, en in dit geval kwam die uitnodiging te laat...Bpost weet niet wat er misgelopen is...men biedt zijn excuses pro forma aan, en that's it...daar moeten wij het mee doen. Men neemt onze klacht niet serieus, men erkent ons niet in onze gevoelens...en men gaat vrolijk verder.Ons vertrouwen is alvast bijzonder zwaar geschonden. Verschillende keren is er telefonisch en elektronisch contact geweest tussen mijn zus en Bpost. De boodschap van Bpost: oeps, sorry… we kunnen er niets aan doen en kunnen ook geen compensatie geven. Alsof alles nog niet erg genoeg is, moeten we nu ook nog eens betalen voor een dienst die geen dienst doet, voor een totale non-service. Wij zouden wel graag enige vorm van compensatie zien en daarmee bedoelen we niet hetgeen Bpost voorstelde: Bpost zou de bedankkaartjes, die wij zouden sturen naar degenen die naar de begrafenis zijn gekomen, vergoeden, bedankkaartjes die we sowieso niet zouden versturen. En trouwens, bedankkaartjes sturen naar mensen die nog niet eens op de hoogte waren van het feit dat mijn vader gestorven is en dus ook geen afscheid konden nemen… Dat gaat toch niet!Kan uw dienst ons hierbij helpen?Alvast hartelijk dank!

Berichten (1)

bpost

Naar: K. S.

12/02/2024

REF 1-52988896836Beste klant,Allereerst nogmaals onze deelneming bij het plotse overlijden van uw geliefde vader.Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier inderdaad een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Het voorstel van de klantendienst van bpost is evenwel in overeenstemming met de algemene voorwaarden en de procedures van bpost.Bijgevolg kunnen we enkel bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten we uw dossier.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-OG9W733]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform