Geachte,Wij zijn zeer teleurgesteld, verdrietig en voelen ons vooral machteloos ...de rouwbrieven van mijn plots overleden vader waren verdwenen, tot ze plots 3 (!!!) weken te laat werden bezorgd...zeer pijnlijk, want familie en vrienden de kans geven om afscheid te komen nemen van hun geliefde kan je maar 1 keer doen, en in dit geval kwam die uitnodiging te laat...Bpost weet niet wat er misgelopen is...men biedt zijn excuses pro forma aan, en that's it...daar moeten wij het mee doen. Men neemt onze klacht niet serieus, men erkent ons niet in onze gevoelens...en men gaat vrolijk verder.Ons vertrouwen is alvast bijzonder zwaar geschonden. Verschillende keren is er telefonisch en elektronisch contact geweest tussen mijn zus en Bpost. De boodschap van Bpost: oeps, sorry… we kunnen er niets aan doen en kunnen ook geen compensatie geven. Alsof alles nog niet erg genoeg is, moeten we nu ook nog eens betalen voor een dienst die geen dienst doet, voor een totale non-service. Wij zouden wel graag enige vorm van compensatie zien en daarmee bedoelen we niet hetgeen Bpost voorstelde: Bpost zou de bedankkaartjes, die wij zouden sturen naar degenen die naar de begrafenis zijn gekomen, vergoeden, bedankkaartjes die we sowieso niet zouden versturen. En trouwens, bedankkaartjes sturen naar mensen die nog niet eens op de hoogte waren van het feit dat mijn vader gestorven is en dus ook geen afscheid konden nemen… Dat gaat toch niet!Kan uw dienst ons hierbij helpen?Alvast hartelijk dank!