Terug

Router valt dagelijks uit !

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Orange

22/06/2023

Beste , de laatste weken valt het internet volledig uit en bijna altijd tijdens de nacht . Ik moet de router dan van het net afschakelen en enkele minuten nadien weer terug inschakelen . Enkele dagen geleden naar het 5000 nummer gebeld en mijn klacht uitgelegd , ik moest het resetknopje meer dan 20 seconden ingedrukt houden en router terug laten opstarten. De dag nadien lag het systeem er terug uit en voor deze miserie moet ik elke maand 48 euro betalen . De miserie met slecht en onstabiel internet is al heeeeeeel lang aan de gang maar men doet er NIKS aan . Het zou een probleem zijn aan een antenne hier in de buurt zei men me enkele jaren geleden reeds , men weet dus blijkbaar zeer goed waar het probleem zich bevind maar DOET ER NIKS AAN ! Met het dagelijks uitvallen van de router ben ik de miserie nu toch wel grondig beu ! ! ! Flybox is een systeem van jullie zelf en daar lukken jullie zelfs niet in om het degelijk te laten werken , jawel , de eerste maanden toen ik het pas had gekocht in een shop van jullie ! ! !

Berichten (1)

B. B.

Naar: Orange

10/07/2023

Wat gaan jullie nu UITEINDELIJK ondernemen om een klant die bijna 24 jaar bij jullie zit een degelijk internet voor zijn 48 euro aan te bieden ? ? Zo kan het toch NIET blijven duren en dat weten jullie ook zeer goed ! ! Voorheen bij Mobistar heb ik echt NOOIT problemen ondervonden .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform