Beste , de laatste weken valt het internet volledig uit en bijna altijd tijdens de nacht . Ik moet de router dan van het net afschakelen en enkele minuten nadien weer terug inschakelen . Enkele dagen geleden naar het 5000 nummer gebeld en mijn klacht uitgelegd , ik moest het resetknopje meer dan 20 seconden ingedrukt houden en router terug laten opstarten. De dag nadien lag het systeem er terug uit en voor deze miserie moet ik elke maand 48 euro betalen . De miserie met slecht en onstabiel internet is al heeeeeeel lang aan de gang maar men doet er NIKS aan . Het zou een probleem zijn aan een antenne hier in de buurt zei men me enkele jaren geleden reeds , men weet dus blijkbaar zeer goed waar het probleem zich bevind maar DOET ER NIKS AAN ! Met het dagelijks uitvallen van de router ben ik de miserie nu toch wel grondig beu ! ! ! Flybox is een systeem van jullie zelf en daar lukken jullie zelfs niet in om het degelijk te laten werken , jawel , de eerste maanden toen ik het pas had gekocht in een shop van jullie ! ! !