Terug

Rouge play

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Proximus

03/07/2021

Beste, sinds kort krijg ik betalingen toegerekend op mijn abonnement voor diensten van Rouge Play. Zo heb ik vorige maand een extra betaling ontvangen van 12,26 euro voor Rouge Play. Op 01/07/2021 word mijn abonnement vernieuwd en onmiddellijk krijg ik een sms dat ik terug een betaling voor deze dienst heb ten bedrage van 4,99 euro. Heel bizar allemaal. Ik ken Rouge Play niet, weet zelfs niet wat dit is en heb ook geen andere abonnementen lopen, ook niet op pc, tv, ofzo. Ik heb reeds telefonisch contact opgenomen met proximus maar deze konden hierover niets terugvinden. Op de factuur staat wel de vermelding Rouge Play. Ik wil dat deze onmiddellijk geblokkeerd wordt en een oplossing voor de aangerekende bedragen.

Berichten (6)

Proximus

Naar: G. V.

05/07/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192978362944]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: G. V.

07/07/2021

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-07-03-10.50.34.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192978441371]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192978441371]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: G. V.

07/07/2021

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-07-03-10.50.34.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192978441351]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192978441351]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

G. V.

Naar: Proximus

26/07/2021

Contact met proximus gehad. Zij hebben Touch Play geblokkeerd en zouden mij een terug betaling doen. Deze terugbetaling moet ik nog afwachten

Proximus

Naar: G. V.

26/07/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192978972208]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: G. V.

27/07/2021

Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik graag dat de terugbetaling zal verrekend worden bij de volgende aanrekening. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192978998680]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform