Terug

rouge play

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Proximus

27/10/2020

Goede avond, vorige maand heb ik ook al klacht neergelegd omwille van dat er op mijn rekening bedragen aangerekend worden voor rouge play, iets wat ik helemaal niet ken en ook nergens voor ben aangemeld of een abonnement heb op genomen. Dat heeft mijn zoon in mijn geschiedenis van zowel mijn pc als mijn gsm nagekeken. Ik heb vandaag mijn rekening gekregen en tot mijn uiterste verbazing, wordt er mij nu weer een bedrag van 19,96 euro aangerekend voor rouge play. Op 16 sept jl. heb ik een bericht gekregen van nr. 8166 met de mededeling ' vous vous etes désinscrit avec succes a rouge play' . Voor zover ik frans versta, wil dit zeggen dat ik afgemeld ben. Dan mag je mij nu eens verklaren waarom er dan op 19 en 26 sept nog een bedrag aangerekend wordt. Ik ben dit spelletje meer dan beu en wil dan ook direct dat daar iets aan gedaan wordt. Op 20 sept heb ik trouwens van jullie telefoon gekregen dat alles in orde was en mij zoiets niet meer zou overkomen. Alhoewel ik mij voor zo'n sites zeker niet aanmeld, en al helemaal niet in het frans. Bij deze zal ik mijn telefoonrekening van jullie betalen, het bedrag van 20,58 euro, daar ik dat verbruikt heb en zal dat zeker op tijd betalen. Maar geloof niet dat ik het bedrag van 19,96 euro zal meestorten, daar ik daar niets mee te maken heb. Ik wil ook op mijn volgende facturen niets meer zien van dat gedoe of ik ga verder.Linda Vermeulen

Berichten (2)

Proximus

Naar: L. V.

28/10/2020

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.----------------------------------------------------------------------------------------------Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192970613099]

Proximus

Naar: L. V.

29/10/2020

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192970662319]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform