- Typ uw reactie boven deze regel -
Uw aanvraag
N°5530026
Beste klant,
Na uw bezoek aan onze website vindt u hieronder de samenvatting van uw aanvraag.
Samenvatting van uw verzoek
Marwa (Auto5)
3 apr 2025 10:22 CEST
Bonjour,
Vous me faites part de votre insatisfaction à propos de votre dernier passage dans le centre Auto5 Messancy
Je suis sincèrement désolée de cette situation.
Etant donné que le responsable du centre Auto5 de Messancy est un franchisé indépendant, nous ne pouvons pas prendre position à sa place.
Toute indemnisation et/ou accord doit donc provenir de lui.
C'est la raison pour laquelle nous lui avons demandé de vouloir se mettre en contact avec vous pour trouver la meilleure réponse commerciale et technique à votre réclamation.
En attendant, si nous avons d'autres nouvelles du garage ou de notre responsable, nous n’hésiterons pas à revenir vers vous.
--
Marwa
Customer service
AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium
www.auto5.be
Klachten
24 jan 2025 17:01 CET
Je hebt een klacht ontvangen van STEF D Je hebt een klacht ontvangen van STEF D
STEF D heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken.
Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?
Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail.
@@REF_ID@412934ce3761474b46@REF_ID@@
Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.
Houd er rekening mee dat:
niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan.
Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform.
Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantSTEF DE LANGHEKlantnummer4755497-72Klachtnummer11942391Soort probleemHerstellingBeschrijvingGeachte mevrouw/heer,
Op 13/01/2025 verscheen op het dashboard van mijn Ford Mondeo Turnier IV 2.0 TDCI een rood batterijlampje.
Ik ben naar Auto5 in Messancy gereden en zij adviseerden mij om de batterij van het voertuig te vervangen, voor de welke ik 243,79 € heb betaald.
Echter was het probleem niet opgelost en het lampje op het dashboard bleef rood branden.
Dus ik terug naar Auto5 en ditmaal werd voorgesteld om de alternator te wisselen.
Gezien het om een duur stuk gaat, had ik even bedenktijd en stemde ik hier voor in.
De alternatorwissel gebeurd op 21/01/2025 voor 649,87 €.
Normaal zou je denken dat het probleem verholpen is, maar op 23/01/2025 had ik weer een rood batterijlampje op het dashboard.
Dus weer terug naar Auto5 om dit te melden. Ze konden niet onmiddellijk het probleem vinden, maar stelden me gerust dat dit onder garantie valt.
Op 24/01/2025 in de namiddag kreeg ik bevestiging dat het probleem verholpen is, maar diende ik toch nog 45,5 € extra te betalen omdat het een om defecte kabel ging, wat niet onder de garantie viel.
Nu stel ik mij de vraag of Auto5 correct heeft gehandeld. Hadden ze niet eerst naar de kabel moeten kijken in plaats van de batterij en de alternator?
Op het einde is dit een dure factuur geworden waar ik mijn twijfels over heb.
Mits het duidelijk is dat het enkel om een kabelwissel zou hebben moeten gaan eis ik een terugstorting van het bedrag voor de batterij en alternator.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Stef De Langhe
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• BetalingsbewijsBijgevoegd(e) document(en)
Auto5 - 1.jpeg
Auto5 - 4.jpeg
Auto5 - 3.jpeg
Auto5 - 5.jpeg
Auto5 - 2.jpeg
trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__
Vriendelijke groeten,
TestaankoopGebruiksvoorwaarden
Uw contactgegevens
Persoonlijke gegevens
Klachten
Mobiel
Email
klachten@test-aankoop.be
U krijgt zo snel mogelijk een antwoord.
Auto5 zet zich in voor
Bij Auto5 zetten we ons dagelijks in om u te voorzien van milieuvriendelijke oplossingen en om u steeds zuinigere oplossingen te bieden om de levensduur van uw auto te verlengen.
Meer weten
Tot binnenkort op
auto5.be of in uw center
Raadpleeg onze online
helppagina’s
MIJN ACCOUNT
Mijn account Terugvindenwijzigen van
mijn info en mijn voertuigen
op auto5.be
Thuislevering of gratis
in het center*
Online reserveren
en betalen bij afhaling
Geleverd 1u
in center**
Beveiligde
betaling
90 Dagen
om van mening te veranderen***
Becommerce
Kwaliteitslabel
Copyright Auto5 2020.
* Gratis levering in uw center en beschikbaar binnen 1u : de optie 1u is enkel geldig op producten in stock in de naar u gekozen winkel.
** De betaling « bij afhaling » is beschikbaar indien deze aan de volgende voorwaarden voldoet:
- uw winkelmandje bevat enkel producten « afhaling binnen de 1u » of bepaalde prestaties.
- uw winkelmandje is niet meer dan 3000€.
- u heeft niet al reeds 3 e-reservaties lopende
*** Info en voorwaarden op Auto5.be Raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden: CGV (s:www.auto5.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden.)
Het verzamelen en verwerken van de persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten gebeurt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Onderneming Auto5, die als enige verantwoordelijk is voor de verwerking.
Deze gegevens kunnen met name verzameld worden wanneer er producten of diensten gekocht worden, wanneer een opinie of een commentaar gepost wordt, wanneer een bestek gemaakt wordt, wanneer u zich inschrijft voor een getrouwheidsprogramma of een marketingactie.
Zonder bewijs van het tegendeel zijn de gegevens die bewaard worden door de Onderneming het bewijs van alle transacties. De verzamelde persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten van Auto5 kunnen statistisch en automatisch verwerkt worden met als voornaamste doelen de uitvoering van de bestellingen van klanten, hen informatie over onze producten en diensten te bezorgen, hen te laten genieten van de voordelen van ons getrouwheidsprogramma en, nadat wij hun voorafgaand akkoord hebben gekregen, hen commerciële informatie en aanbiedingen toe te sturen. De verzamelde gegevens zijn bestemd voor de interne diensten van Auto5. Ze kunnen ook doorgegeven worden aan de onderneming Mobivia Groep (moederbedrijf van de onderneming Auto5) en aan diens filialen, evenals aan de geautoriseerde dienstverleners van Auto5 en de onderaannemers die contractueel met Auto5 verbonden zijn, en die Auto5 bijstaan bij de uitvoering van de taken die noodzakelijk zijn voor het beheer van uw klantenaccount en voor het versturen van commerciële informatie en aanbiedingen nadat wij hiervoor uw voorafgaande en uirukkelijke toestemming hebben gekregen. Alle bestemmelingen en onderaannemers van Auto5 bevinden zich op het grondgebied van de Europese Unie en zijn contractueel verplicht om het vertrouwelijk karakter en de veiligheid van de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben te verzekeren, en om deze gegevens uitsluitend te gebruiken wanneer Auto5 dit vraagt bij de uitvoering van de taken die hen zijn toevertrouwd.
U kunt ten overstaan van Auto5 de volgende rechten uitoefenen: recht van toegang, recht van rectificatie, recht op beperking, recht van uitwissing, recht van gegevensoverdraagbaarheid en recht van bezwaar tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens omwille van gerechtvaardigd belang. U hebt ook het recht aan te geven wat er met uw gegevens moet gebeuren na uw overlijden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de Dienst Digitale Marketing van de Onderneming Auto5, Paepsemlaan 20, 1070 Anderlecht of een mail te sturen naar privacy@auto5.be.[3WM07N-22V4K]